Wat moet ik hier van denken

• Salaris

Weet je wat het grappige juist is?

Dat het voor mij een weet is, en voor jullie nog steeds een groot vraagteken. Maar geloof me maar dat 96% van de Nederlanders qua salaris met ons zouden willen ruilen!

• Diepe Zucht

Ik wil me namens mezelf en de rest van de lezers van dit forum verontschuldigen voor het feit dat u niet het applaus ontvangt welk u, bovenop uw riante salaris, verdient.

Ik hoop dat ik het hiermee goed kan maken: klap klap klap klap klap….enz

• Mike

Sorry hoor maar ik vind dit nergens meer opslaan de man Frans stelt gewoon een vraag.

En ik moet zeggen dat wat jullie verdienen dat dat echt wel een leuk salaris is en kun je inderdaad echt een goed en leuk huis voor jullie zelf kopen, zo rond de 4,5 a 5 ton max volgens hypotheekrente.nl kijk daar maar eens op.

Maar “Salaris” wat kan jij opscheppen zeg dit valt helemaal niet in de smaak zulke reacties zijn gewoon kinderachtig, en het gaat niet eens of iemand veel of weinig verdiend, als je maar gelukkig en gezond bent.

En in jou geval hoop ik dat je geen ernstige ziekte krijgt want dan is jou “patserige leventje” gauw voorbij.

Frans met jou salaris en je leeftijd hoef jij je nergens zorgen om te maken, je kunt als je een huis van 3 ton neemt nog zeker royaal leven. suc6

Salaris schreef:

>

> Het ergste is, dat het hier echt binnenkomt elk jaar…

• Salaris

“En in jou geval hoop ik dat je geen ernstige ziekte krijgt want dan is jouw ”patserige leventje“ gauw voorbij”.

(1) weet je helemaal niet of en zo ja wat voor ‘patserig’ leventje ik erop na houd!

(2) maak je geen zorgen, ik heb een hele goede verzekering waardoor ik bij ziekte altijd nog 75% van dit inkomen overhoud.

Overigens: waarom reageert iedereen zo negatief en afgustig als iemand gewoon keihard studeert en werkt en als gevolg daarvan een goed inkomen heeft? Klagen, klagen, klagen, maar ondertussen pak je zelf ook niet iets op om je positie te verbeteren. Dat is het verschil en mijn inzet is gewoon beloond!

• Guido

En toch heeft je verstand je in de steek gelaten de laatste periode kan ik lezen………..In je eerste reactie laat je duidelijk zien dat jij financieel DE MAN bent tegenover alle anderen en jij verbaast je over de reacties????????