wat verdient de politieman/vrouw?

• Marcel

Hoe oud ben je? En kan je dit werk blijven doen tot je 65ste? Of heb je een contract voor bepaalde tijd!? Want dit salaris vind je nooit meer ergens in hetzelfde circuit als je daar weg moet!

• BR

Ik ben 44 en werk al vanaf mijn 20ste in de beveiliging, 15 jaar lang bij een hele grote particuliere beveiligingsonderneming en daarna 4 jaar als bedrijfsbeveiliging(contract basis), en nu bij de rijksoverheid in vaste dienst!

De bedrijfsbeveiliging is letterlijk goed geld verdienen , zelfs in het buitenland gebivakeerd en dan je maandstrookje binnen krijgen en een hele grote big smile op je smoel krijgen maar dan ook een hele grote SMILE!! voor vacatures bij de rijksoverheid kijk de bekende sites en hou de vacutres in de gaten. Agent zijn is een mooi vak , alleen je wordt niet gewaardeerd en voor dat salaris kom ik echt niet m,n bed meer voor uit en al helemaal niet om mij voor m,n donder te laten schieten, sorry het is de realiteit. Hoop voor de meeste agenten dat ze de 200 euro netto erbij krijgen , met die 200 erbij is het nog geen vetpot maar in iedergeval een iets betere waardering wat ze in mijn ogen absoluut verdienen, succes allemaal met de onderhandelingen voor een betere cao!.

• Ferdinand

Wat verdient een arrestantenverzorger in schaal 3 netto?

• Linda

Hou je vast … netto met 10 dienstjaren na de opleiding … 1600 euro netto

• BR

Jaar inkomen als beveiligingsbeambte bij de overheid met het maximum aantal dienstjaren 12 stuks schaal 5 en een extra toelage + onregelmatigheidstoeslag 41000 euro…zucht je zal maar agent wezen. Sorry ik lieg 40879 euro om precies te zijn en in dit bedrag overwerk meegerekend van ongeveer 1000 euro.