hallo Digna,
ik werk momenteel ook bij defensie en weet dat er veel burger fuctie's weg gereorganiseerd worden.
ook is het zo dat de militaire administrateurs op de tocht staan en denk dan ook dat ze deze mensen eerder zullen herplaatsen dus of er voor jou een baan in zit bij defensie ik weet het niet.
defensie werkt met verschillende loon schalen en stappen die je op bouwt na promotie of je wordt gewoon een jaartje ouder. bovendien is het dan ook meestal zo dat je in geschaald wordt op leeftijd en verantwoording helaas weet ik ook dat je bij defensie als burger administratie medewerker niet veel verantwoording hebt zeker niet als je via een uitzendbureau werkt.
nog even een reactie op uw salaris het loon wat u vraagt van defensie is redelijk hoog gezien een luitenant bij ons een start salaris heeft van rond de 2000 euro bruto zonder toelagen. Deze man heeft veel meer verantwoording en circa 30 personen aan wie hij leiding moet gaan geven!
Defensie is geen Vetpot zoals zoveel van jullie denken….
maar goed ik wens je veel suc6 met je sollicitatie want ja de organisatie die Defensie heet is ondoorgrondelijk!