salaris adm. mw

• Alicia

Hoi Digna,

Zo te lezen verdien jij voor je leeftijd en beroep erg veel. Ik zou met 1800-1900 bruto beginnen, dat lijkt me al best redelijk veel betaald. Nu krijg je misschien meer betaald, maar dat heeft er denk ik ook mee te maken dat je bij Defensie werkt. Dat betaald altijd beter als een bedrijf wat winst moet maken. Daar zullen ze je denk ik niet snel 2100 bruto geven, maar je kunt natuurlijk wel aangeven dat je wel door wilt groeien in salaris en eventueel in functie.

Wat zijn je werkzaamheden als ik vragen mag?

• Wendy

Bij ons is 12,60 per uur trouwens 2184,34 per maand.

(uurloon*8*21,67)

Dus bij 2100 per maand, ga je wel iets omlaag.

• erik

hallo Digna,

ik werk momenteel ook bij defensie en weet dat er veel burger fuctie's weg gereorganiseerd worden.

ook is het zo dat de militaire administrateurs op de tocht staan en denk dan ook dat ze deze mensen eerder zullen herplaatsen dus of er voor jou een baan in zit bij defensie ik weet het niet.

defensie werkt met verschillende loon schalen en stappen die je op bouwt na promotie of je wordt gewoon een jaartje ouder. bovendien is het dan ook meestal zo dat je in geschaald wordt op leeftijd en verantwoording helaas weet ik ook dat je bij defensie als burger administratie medewerker niet veel verantwoording hebt zeker niet als je via een uitzendbureau werkt.

nog even een reactie op uw salaris het loon wat u vraagt van defensie is redelijk hoog gezien een luitenant bij ons een start salaris heeft van rond de 2000 euro bruto zonder toelagen. Deze man heeft veel meer verantwoording en circa 30 personen aan wie hij leiding moet gaan geven!

Defensie is geen Vetpot zoals zoveel van jullie denken….

maar goed ik wens je veel suc6 met je sollicitatie want ja de organisatie die Defensie heet is ondoorgrondelijk!

• Rens

Alicia, denk je nou echt dat defensie meer betaalt dan een bedrijf wat winst moet maken?? Wat een loze opmerking is dat en laat zien dat je er geen verstand van hebt

• 2802

Maar bijna nimad weet dat je bij Defensie wel elke maand 9,3 % van je bruto salaris VEB-toelage krijgt. Hoppa, zo even erbij en je hoeft er niets voor te doen. Is wel bijna 10 % hoor.

• Joyce

VEB-toelage??? Wat is dat, waar krijg je dat voor?

Soort onregelmatigheids- of gevarentoeslag?

• 2802

Soort compensatie. Vraag me niet precies waarvan.

• Naomi

Vaste vergoeding voor Extra Beslaglegging

• Maartje

en Rens heb jij er wel verstand van dan???

• Rachida

goedenavond,

Ik woon zelf in den haag en ben benieuwd om wat voor vacature het gaat.

Graag meer info.