Starter + aanbieding

• Joop

en dan? op 2300 uitkomen?

• Bo-tje

Wat is je leeftijd? Ook niet onbelangrijk, lijkt me.

• Martijn

Je kiest ervoor om toch in een eigen auto te gaan rijden en je km's te declareren terwijl je een auto van de zaak kunt krijgen. De reden dat je hiervoor kiest al ongetwijfeld te maken hebben dat je het geen voordeel vindt om in een auto van de zaak te rijden.

Dan kan ik je antwoord niet rijmen dat mensen met een auto van de zaak bevoordeeld worden en dus nog meer moeten betalen. Typisch gevalletje van een ander niets gunnen…

• Herman

En jij slaat de spijker op z'n kop. Hij gunt het een ander gewoon niet!!!

Hans, geef eens 1 goede reden waarom wij (Leaserijders) nog meer mogen betalen als het aan jou ligt????

• Rens

Voor een starter WO is 2200 marktconform. Het is een STARTSALARIS mensen! Tevens zijn de genoemde sec arbeidsvoorwaarden best aantrekkelijk.

Als je je snel bewijst verdien je volgend jaar ws paar honderd meer. 2500 euro vastleggen voor volgend jaar is waanzin!! Wat een onrealistisch advies is dat. Een werkgever wil toch eerst zelf bepalen wat hij binnenhaalt en komt vast over de brug als ie goed werk levert.

Gr Rens

• joyce

Ik vind mijn advies zeker niet onzinnig. Tuurlijk zal de werkg. daar de bepaling aan toevoegen dat je dat wel min. een goed voor je functioneringsgesprek moet hebben. Maar laten we eerlijk wezen veel werkgevers komen niet makkelijk over de brug als je eenmaal binnen bent. (tenzij natuurlijk je functie wijzigt).

En ik zeg ook voor nu redelijk, jij zegt ook 2200 is marktconform. Dus niet goed en niet slecht. Maar ik doe de toevoeging van probeer te zorgen dat je zekerheid hebt dat je volgend jaar (als je meer ervaren bent, en mogelijk meer taken en verantwoordelijkheden) een flinke salaris verhoging hebt.

Maar als je iets zwart of wit hebt, kun je iets. Hoe vaak heb ik niet mee gemaakt (binnen mijn eigen functie, maar ook persoonlijk) dat a gezegt wordt door de werkgever maar als puntje bij paaltje komt men b doet….

• hans

omdat er nog steeds een discussie is dat leaserijders extra worden aangepakt en zoals je zelf al aangaf in je antwoord daar kiest men voor dus moet men niet zeuren (wat ik wel begrijp)als er weer een belastingmaatregel komt.

Zie nog steeds overal staan beginnende baan en ik KRIJG een auto van de zaak sorry hoor maar die betaal je zelf hoor en het is voordeliger voor de werkgever maar dat vergeet men denk ik.

Voor de rest ik gun ieder zijn leasewagen hoor het is een keus die maakt en zoals je hebt kunnen lezen helaas niet mijn keus.

Daarom mag ik daar wel een mening over hebben lijkt mij.

• Rens

Hans, niet altijd betaal je de leaseauto zelf. Hangt af of je een eigen bijdrage betaalt aan je werkgever. En bijna altijd is de lease auto financieel aantrekkelijker dan een zelfde soort auto te kopen. Blijkbaar heb je er niet al te veel verstand van…..

Rens

• Marleen

ik vind het best wel goed, je bent nog jong en je zult dan ook nog genoeg doorgroeien!

• hans

Rens,

Kan jij mij een voorbeeld geven waarom dat zo is en als je geen eigenbijdrage betaald aan je werkgever want die is verplicht de inhouding te doen is je werkgever hier verantwoordelijk voor en krijgt hij vanzelf hier problemen mee of dit dan achteraf gecorrigeerd wordt op je loonstrook is mogelijk?