Salaris HBO-er van begin 30???

  • Peet

    Goedenavond,

    Ik heb een vraag voor de HBO-ers onder ons van begin 30 jaar.Uiteraard mogen anderen ook reageren, geen probleem. Ik ben echter zeer benieuwd wat leeftijd- en opleidingsgenoten verdienen op hun, pak 'm beet, 32-ste jaar.

    Ik ben zelf 32 jaar, HBO geschoold, heb 10 jaar werkervaring, thans werkzaam in de verzekeringen en heb een bruto salaris van E 3300,00 per maand.

    Vermeld jullie leeftijd, branche, aantal jaren ervaring en bruto maandsalaris.

    Graag jullie reactie!

    Groet,

    Peet

  • jasper

    40 uur per week? Zijn er nog extra's? Bruto jaarsalaris?

  • Peet

    40 uur per week, 13de maand, 8% vak.geld, lease-auto, tel. en laptop van de zaak

    Peet

  • Sjors

    Mooi salaris heb je hoor, ik:

    29 jaar, commercieel medewerker, 2100 bruto, vak. geld, kleine bonusregeling, laptop, overuren tijd voor tijd op jaarbasis 25 vrije dagen.

    gr.

  • De weledele liepe biester

    33 jaar, accountmanager, 4400 bruto p/mnd, 8% vak. geld, bonusregeling +/- 10.000 bruto, auto v/d zaak (+/- 45.000,-), 25 vrije dagen, telefoon v/d zaak, pensioenregeling, ziektekosten regeling. (enne) Véél vrijheid!

    Gr.

  • ??

    klopt niet helemaal lullo met je 4.400 x 13.90 = 61.160 …

    laterz

  • bernard

    Is dit eigenlijk wat JIJ zou willen hebben???? Keep on dreaming………………

  • menno

    Niet op reageren……de weledele is onze eigen huisfantast…….Soms is ie 33 jaar, soms heeft ie volwassen kinderen…….nu is ie weer accountmanager……. laat maar zitten joh….

  • Gerda

    29 jaar, personeelsconsulent

    €2600 bruto p/m

    8% vakantiegeld

    bonusregeling (max 1 periodesalaris)

    laptop + telefoon

    25 vakantiedagen + 13 ATV-dagen

    vaste onkostenvergoeding € 60,- netto p/m

    leaseauto

    Gerda

  • Gerda

    Owja, was ook nog een van je vragen: bijna 4 jaar (relevante) werkervaring