salaris Six Sigma Black Belt

• charles

Aangezien dat een mooi salaris is vraag ik mezelf toch af, What the @!#$ is een Six Sigma Black Belt. Want ik heb geen flauw idee over wat voor functie jullie het hebben

• Thomas

probeer deze link eens: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zes_sigma

met vriendelijke groet,

• Johan

Joppie,

Bedankt voor je reaktie. Ik ben nog niet ervaren. Ik ben met mijn eerste project bezig.

m.vr.gr.,

Johan

• RiekePieke

Jan,

Hier reactie van een collega Black Belt. Ik denk toch als ik dit zo lees dat leeftijd en vorige ervaringen er toch een wel me te maken hebben. Ik ben sinds 06-2007 BB, heb 5 weken training in de US achter de rug en ben nu halverwege mijn 1e BB project en doe 2 GB ter begeleiding. Ik krijg echter geen 50-60K, de helft komt dichter in de buurt… Daarbij moet ik vertellen dat ik nog maar 24 jr ben. Daarom hoor je mij ook niet klagen, zo'n kans, en wel hoger salaris dan de meesten met mijn opleiding en werkervaring.

Niet ter vergelijking dus in jouw situatie waarschijnlijk, wel ter info.

Voor diegene die meer over 6 sigma willen weten:

www.isixsigma.com

• Lennart

Dan wordt je wel gruwelijk onderbetaald. Verdien als 24-jarige 38k (HBO-er, 2 maal promotie in 2 jaar, geen Belt, bezig met halen van MBA). Als BB minder dan 30k verdienen is schandalig…Ongeacht of je nu 5 of 500 weken training hebt gehad in de VS.