Salaris grondwerker.

• blabla@bla bla

de loodgieter, de metselaar hebben een aantal simpele wetmatigheden in hun werk

- bovenkant (was)bak - is onderkant zak.

- scherpekant (bak)steen niet laten vallen op je teen.

- bovenkant van een pannendak is niet altijd plat.(gelukkig voor sinterklaas)

• Tjaard

Helemaal waar! Die zogenaamd “belangrijke” handenarbeiders moeten niet boven hun stand gaan leven.

• T.Jansen

Niet boven welke stand?

Wat is er mis met handarbeid ?Als je het een beetje slim aanpakt

houd je er meer aan over dan een of andere assistent-interem-lefthand -righthand-support-technical-manager!

Lang leve simpel werk, en toch goed verdienen!

whahaha!

Veel succes!

Tjaard schreef:

>

> Helemaal waar! Die zogenaamd “belangrijke” handenarbeiders

> moeten niet boven hun stand gaan leven.

• xxxxxxxxxxxxxxxxx

en als het regent lekker in de ‘keet’ kaarten, koffiedriken en peukie roken.

• willem

Gesprek op dit forum is niet echt van geweldig niveau merk ik al weer. Wat mij nog steeds verbaasd is dat veel mensen zichzelf en anderen een bepaalde status geven omdat ze zogenaamd een “hoge” functie hebben. Teveel van die “hoge” functies praten teveel, en presteren weinig.

Wat ik hiermee wil zeggen is het volgende: Om tegenwoordig een bouwproject te realiseren zijn een hoop verschillende disciplines nodig. Van stedenbouwkundige, architect en constructeur tot aannemer, uitvoerder en timmerman, als er 1 schakel in het proces wegvalt krijg je geen eindproduct. In mijn ogen is dan ook iedereen even belangrijk om een bouw klaar te krijgen. Iedereen heeft zijn taak en verantwoordelijkheden, en die dienen allemaal zo goed mogelijk uitgevoerd te worden.

Btw, ik ben werkvoorbereider utiliteitsbouw bij een middelgroot aannemersbedrijf.

• Jelle

Er zijn zat scholen voor, miss even rond kijke als ik jou was, mja denk dat het niet veel nut heeft om op een outdated topic te reageren

• gerard

1300 brutto is standaard in deze branche hoor.

• Rube

de geleerden waar jij over praat zitten al in een gebouw die reeds gebouwd is meneer,en dat hebben ze zelf niet bedacht

• tim

uuu kunnen sommige niet lezen wat het onderwerp was.

ging toch duidelijk om het salaris van een grondwerker.

graag dan ook serieuze antwoorden volgende keer mensen.:)