olaf schreef:
> hoe gaat het eigenlijk met ciano…. en met mofo nu verder?
Hoi Olaf,
Op mijn uitslag van de Human company staat als eerste dat ik geschikt wordt
geacht voor de functie van machinist. Er staat wel verder in het rapport dat ik
een vrij gesloten persoon ben en dat ik daardoor niet zo snel over ernstige ongevallen zal praten met een ander. Dit kan dan weer invloed hebben op mijn alertheid.
De NS vond dit punt blijkbaar zo belangrijk dat ze hebben besloten om niet met
me verder te willen. Klote maar het is niet anders.
> ik moet wel lang wachten op de uitslag of ik naar de medische
> keuring mag iemand ervaring mee wannneer start ns de
> opleidingen??
Ik had eerder gehoord dat je een brief binnen een week na de uitslag van de psychologische test kon verwachten. Ik vond dit te lang duren en heb gewoon
gebeld naar de NS en gevraagd of ze al wat wisten. Ik kreeg toen gelijk iemand aan de lijn die me kon vertellen wat ik hierboven geschreven heb. Geen brief of officiele uitslag in mijn geval, gewoon gebeld. Dus… als het al zeg maar 5 dagen geleden is dat je de test resultaten binnen hebt zou ik ze gewoon bellen. Ik was het ook zat om elke dag naar de brievenbus te hollen zodra ik wat hoorde.
Wanneer de NS met de opleiding start weet ik nu niet, ik heb niet verder geinformeerd omdat het van mij niet meer van belang is.
Ik zit toch te overwegen om Cargomachinist zijn advies te volgen. Gewoon bij
bijv. Veolia Cargo solliciteren. Ik wil namelijk zolang het echt niet anders kan, niet
meer in een kantoor werken. En machinist lijkt me gewoon een leuke baan met veel vrijheid. En je verdient ook niet slecht (na een aantal jaren dan, want stel dat ik aangenomen word moet ik flink inleveren qua salaris).
Succes in ieder geval, houd ons op de hoogte.
Mofo.