reeel uurloon???

• klazien(info)

Weet iemand wat het uurloon is voor een getr. vrouw van 49jaar. Ik kan nl in een winkel komen werken als oproepkracht,

vr.groetjes klazien.

>

> Wim,

>

> Het was geen opmerking van mij, maar je moet wel goed lezen!

> Wendy vroeg of die 2000+ euro bruto was. En daarop was deze

> sarcastische

> opmerking over het netto loon bedoeld!

>

> Jasper

• Joyce

Klazien begin een nieuwe topic,

tja en dat je getrouwd bent maakt niets uit, het gaat vooral om opleiding en ervaring.

Maar in een winkel zal je niet veel meer krijgen dan het min. loon.

• joop

hoi .

ik zou zeggen ga in belgie werken.daar verdien je 2.75 per vierkante meter met pftg4. tel uit wat je maken kan.

groeten uit belgie

• jordy

goede dag ik ben stucadoor ga in dag in de week naar school wat is mijn slaris netto dan als ik 17 ben in mijn contract staat 720 netto en krijg maar 500 ..?

hoe kan dit..

• Bastiaan

Voor een 17 jarige is 7,20 heel netjes, je moest is weten wat het minimum loon is voor een 17-jarige jongen. Dat zou rond de 3 euro liggen…

• metsel

ik ben 17 en ben metselaar , ik verdien 8.50 per uur en 3euro per uur is wel heeel weinig voor een 15jarige is 2.50 het minimum loon en een 17 jarige stucadoor wat ook nog is heel zwaar werk is zou je (vind ik) meer moeten verdienen

• anna

Een timmerman heeft mij een offerte gestuurd;

de kosten voor de afgesproken werkzaamheden (aanbrengen verlaagd plafond inclusief spots en ventilatie in de badkamer, afschaven van de deur en toepassen ventilatierooster, aanbrengen van een koof in de keuken en tussen de keuken en woonkamer en afwerken muuropening van woonkamer richting badkamer, pas maken van een deur, aanbrengen van een vensterbankje in de keuken en afwerken muur ter plaatse en het aanbrengen van een hardstenen dorpel in de badkamer) zullen 1200 euro inclusief btw bedragen.

Op mijn verzoek heeft hij het opgesplitst in 400 euro materiaalkosten en 800 euro arbeidsloon. Hij is er twee dagen mee bezig.

Is dit redelijk?

Anna