Politie

• why not

Ben het ook wel met dino eens.we hebben toch totaal geen respect meer voor die mannen (nou ja, mannen?) .dus de beloning is wel genoeg!

• 2802

Hoop dat jij een keer in de knel komt…..en los het dan maar lekker zelf op…..

• dino

voel je je een beetje aangevallen?????

• Luca

Geen goede eigenschap voor een politie agent……

• dino

dat bedoel ik!!

• 2802

Het gaat niet om aanvallen, maar om het feit of je er wat vanaf weet waar je over praat.

• Luca

Heb jij dat dan?

Jij wil bij een werkgever gaan werken, terwijl je er weinig van weet. Google wil dan wel eens helpen, maar dat heb je ook nog niet gedaan.

De politie is een aardig instituut om bijv. als vmbo-er aan de slag te gaan. En met een beetje goede wil en jaren opleiding kun je daar wat worden.

Maar ja dat moet je dan maar net willen.

• Rens

Hoezo een mager salaris…….. we hebben het over een mbo functie met een startsalaris van ruim 1800 euro. Vind dit heel zo slecht nog niet. Leeftijd maakt niet uit nee. Is dit raar? Het gaat er toch om wat je kunt presteren in je vak en daar staat leeftijd grotendeels los van. Tevens heb je een stappenmodel waar je periodiek (jaarlijks) er salaris bij krijgt. Dit met de onregelmatigheid hou je een redelijk salaris over.

• pjotr

het spijt me om te zegge, jullie hebbe toch een bepaalde functie dat je jezelf op het spel kunt zetten.En ook te maken hebt met 'snachts werken, onregelmatig dus.

het is echt heel erg weinig het salaris. voor zo'n beroep.

EN HOEZO M.B.O. BEROEP ALS JE GELD WILT VERDIENEN MOET JE WERKEN, ALS JE WEET WAT WERKEN IS????

ik heb mijn mbo maar dat doet er niet toe verder geen hogere opleidingen, heb een salaris van 1600netto. ben dierenverzorger in de varkenhouder.

• Zoekende

En dan… lever je onregelmatigheid in en kost het je dus 200 a 300 bruto in de maand.