Hoi Linda
Dat is inderdaad al allemaal uitgezocht.het is een heel verhaal maar het komt er op neer dat ik een rechtszaak kan beginnen,maar weinig kans heb omdat meneer sinds kort werk heeft en ook het minimum verdiend.Hij is nihil verklaart.Lekker makkelijk inderdaad,hij zegt gewoon ik heb het niet,en van een kale kip ken je niet plukken…
Zou wat wezen als ik dat ook zou zeggen,ik heb het niet.Kinderen maar op straat zetten dan????
Dat heeft uiteraard al voor heel wat frustraties gezorgd bij mij.Maar ik ben nu op t punt om er geen energie meer in te steken.T heeft geen nut,heb t tot op de bodem uit laten zoeken,maar ik schiet er niks mee op ,alleen waarschijnlijk rechtszaak na rechtszaak.
Ik ben het helemaal met je eens over zijn verantwoordelijkheid.Maar helaas bestaan er dus mannen die het echt geen moer interesseert,en liever met zijn nieuwe vrouw een paar keer per jaar op vakantie gaat dan dat hij zijn kinderen iets geeft waar zij recht op hebben.
het is in en in triest,vooral voor de kids,maar IK laat ze niet in de kou staan.