proefexamen tandartsassistente

  • Keri

    Ik doe eind juni examen heeft er iemand misschien een proefexamen voor mij en wil deze doorsturen?

    alvast bedankt

  • Eliene Holierook

    Hallo!

    Ik ben momenteel bezig met de opleiding tandartsassistente bij de NHA.

    Toevallig zag ik langs komen dat je nog proefexamens had liggen, zou je die eventueel ook naar mij toe kunnen sturen?

    Met de begeleiding inderdaad valt het heel erg mee, daarom graag zelf wat proefexamens.

    Met vriendelijke groet,

    Eliene Holierook

    e.h.visagie@gmail.com

  • T.Kroes

    Ik zou graag een proefexamen willen ontvangen, heb binnenkort examen.

    Alvast bedankt voor de moeite.

    Gr. T. Kroes

  • Nicolette

    hallo allemaal,

    ik doe nu een zelfstudie tandartsassistente via de NHA, en ga 12 oktober a.s. examen doen.

    nu lees ik dat meerdere van jullie proefexamens hebben liggen, en ook ik zou mij goed willen voorbereiden in welke

    vorm zo'n examen wordt afgenomen.

    Dus, als jullie proefexamens hebben liggen, dan graag e-mailen naar n.zs@casema.nl

    Alvast bedankt!

    Nicolette

  • Regina

    Hoi ik ga volgend jaar april examen tandartsassistente examen doen , kun jij mij wellicht proefexamens opsturen zodat i k een beetje weet welke vragen er te verwachten zijn.

  • Regina

    Hoi beste forumlezers kan er iemand mij een proefexamen toezenden , ik zou zeer blij daarmee zijn, ga pas april 2014 examen doen.

    email: nanaoparebea@gmail.com

    alvast bedankt.

    groetjes Regina

  • oldie

    hallo,

    ik doe in oktober examen en heb je mss tips voor me of zou je mij mss ook de proefexamens door willen sturen?

    groetjes suus

  • oldie

    hallo,

    ik doe in oktober examen en heb je mss tips voor me of zou je mij mss ook de proefexamens door willen sturen?

    groetjes suus

  • Rachida

    Hallo Cindy,

    wil je mij ook een proefexamen sturen?

    Alvast bedankt

    Groetjes Rachida

  • Diane

    Hoi Cindy

    Heb je voor mij ook een proefexamen?

    Al vast bedankt voor de moeite!

    Gr Diane

    paul.diane@hccnet.nl