proefexamen tandartsassistente

  • sun khan

    hallo,

    zijn er nog kandidaten die oude proef examens hebben? om te oefenen?

    alle reacties zijn welkom,

    sun

  • Lilian

    Even een vraagje weet iemand of je ook vragen krijgt over de orthodontie,aangezien je dat ook moet leren uit de map.. ?

  • monika

    hallo,

    heb je de examen gedaan ? ben je geslaagd?

    nu volg ik ook een thuisstudie voor tandartsassistente.

    Ik ga binnenkort examen doen voor NHA .Hebt je wel een proefexamen voor mij? hoeveel vragen zijn er ongeveer ,en zijn er open vragen of meerkeuze ? om hoe laat begint de exam en hoe lang duur het ?

    Ik ben al wel een beetje zenuwachtig!

    Dank je alvast voor de informatie

    gr

  • Nora

    Beste dames,

    Ik doe in April examen bij de NHA voor de opleiding tandartsassistente, is er iemand die mij kan vertellen wat voor vragen je krijgt.

    Open of meerkeuze ben ontzettend benieuwd.

    Groetjes Nora

  • inge

    Ik doe over 2 weken examen, en ben ook heel benieuwd! Deel van de kronen is belangrijk is mij gezegd door de huiswerkjuf; gebitskennis, endo en de instrumenten. Tja, en dan…. Instrumenten vind ik heel lastig; plaatjes zijn mij niet errug duidelijk en dan mis ik ook nog de praktijkervaring! Gebitskennis lukt wel, endo en kronen ga ik komende week nog eens goed bekijken. Als er nog iemand tips heeft hoe ik die instrumenten kan snappen? En wat ik ook nog niet duidelijk heb is het deel van de desinfectie instrumentarium etc! En moet nog even bekijken hoe ik heen ga; of auto, of trein….. Beh!!! Heb er eigenlijk helemaal geen zin in en meer zin om een huiswerkcertificaat aan te vragen, maar hoop maar dat een examen meerwaarde heeft en ik een leuke praktijk kan vinden!

    Ben heel benieuwd of er nog meer examenkandidaten hier zijn voor 6 april, hoor het graag!

  • Cindy

    Hoi Nora,

    Ik heb nog wel een aantal proefexamens hier liggen, ik kan ze naar je opsturen als je wilt.

    Laat maar horen naar welk email-adres ik ze moet opsturen.

    Groet,

    Cindy

  • Nethelie

    Hallo cindy,

    Ik heb binnenkort ook mijn examen om precies te zijn op 6 april.

    En ik las net dat je een paar proefexamens hebt liggen.

    Zou het mogelijk zijn om die ook naar mij door te sturen.

    Een beetje last minute, maar dan kan ik alsnog een beetje oefenen en weet ik wat me te wachten staat.

    Alvast bedankt.

    Nethelie

  • Sabine

    Hoi Cindy,

    29 juni wil ik examen doen bij de NHA. Zou je mij wat proefexamens willen mailen?

    Ik zou je erg dankbaar zijn.

    groetjes,

    Sabine.

  • Hani

    Ik ga ook examen doen om 29 juni!! Ik ben erg zenuwachtig maar ik studeer elke dag nu ben ik bijna klaar met alle lessen,gelukkig! Maar voor de zekerheid ga ik de eerste lessen nog een keer leren. Ik heb problemen met de latijnse benamingen,maar dat krijg je zeker tijdens de exam! Ik heb ergens gelezen dat er zijn open vragen, zelfs vind ik meerkeuze vragen makkelijker, maar het is natuurlijk niet wat ik wil! Toch hoop ik om goede punten behalen tijdens de exam, succes alle studenten!!

  • Sammy

    Kunt u deze misschien ook naar mij sturen?? ::o

    Mijn email is sammy-bby@live.nl