Hallo,

Ik, kevin 24 jaar, binnenkort 25 heb de opleiding bedrijfseconomie behaald. Ben sinds een tijd opzoek naar een fulltime baan, ik heb inmiddels twee sollicitaties gesprekken gehad, allen gunstig verlopen en ik zal binnenkort worden benaderd voor een contract.

Het betreft een baan als “administratief medewerker” in de detailhandel (supermarkten, slagers en kledingwinkels) (franchise ondernemingen)

De bedoeling is om na drie financieel adviseur te worden. Dit gaat gepaard met interne “intensieve”begeleiding (niet extern waar je een certificaat of diploma krijgt).

De baan zal ongeveer bestaan uit 50% administratie en 50% “advies gesprekken bijwonen”

Een werkweek zal plus minus 45 uur bedragen en veel reizen aangezien de administratie gedaan wordt bij de klanten. (eventuele overuren word niets mee gedaan)

Mijn relevante werkervaring is:

half jaar samenstel praktijk bij een middelgrote accountantskantoor.

ruim 4 jaar teamleiders ervaring binnen de supermarkten wereld.

De informatie is nog vrij beperkt, wanneer ik definitief iets heb gehoord zal ik aanvullende informatie plaatsen.

Aanvullende informatie zal onder andere zijn:

vakantie dagen, adv dagen, waarschijnlijk een lease auto (per jaar rond de 55.000 zakelijke kilometers) en pensioen etc..

Wellicht kan er iemand mij helpen om een beeld te vormen qua start salaris en wat een fatsoenlijk aantal vrije dagen per jaar zijn.

Bij voorbaat dank,

Kevin