Salarisverhoging bij promotie?

• S.

Goededag,

Momenteel ben ik werkzaam als medewerker Sales support waarbij ik de accountmanagers en Salesmanager ondersteun. Het is een vrij drukke baan waar veel van je verwacht wordt. Momenteel ziet mijn ‘pakket’er als volgt uit:

- 32 jaar, afgeronde HBO opleiding, 5,5 jaar werkervaring, €3.200 bruto p.m, laptob, telefoon,10 adv dagen.

Men is zeer tevreden over mijn functioneren en er wordt mij een nieuwe functie voorgelegd namelijk accountmanager buitendienst. Per 1 maat ga ik bij goed functioneren full time naar buiten.

Wat is een reële salarisverhoging bij inlevering van de ADV dagen en het accepteren van de nieuwe functie in jullie ogen?

Gr. S.

• Berry

ADV dagen, de kosten van één vakantiedag in de nieuwe baan X 10 (bruto).

Wat betreft de functie lijkt mij 1,5 tot 2x de normale verhoging bij goed functioneren passen bij een promotie.

Groet,

Berry

• piet

laptoB, zeker tobben met z'n baan….. op 1 maat, reëel probleem als account manager buitendienst.

Je ATV dagen moeten natuurlijk verrekend worden daarnaast is een salaris aanpassing wenselijk.

Een reëele verhoging hangt af van jou onderhandelings techniek, krapte op arbeids markt, maar ja dan moet je wel goed functioneren…..

Piet

• S.

Dank jullie wel kan ik meenemen dat de periodiek en indexering ook zijn bevroren in 2010? Ik bedoel ik wil niet een voorstel van verhoging dat uitkomt op een salaris dat ik sowieso al had moeten krijgen als er geen bevriezing was geweest. Daarnaast lever ik zo'n 15 compensatiedagen per jaar in die ook veel waard zijn. Als je dit meeneemnt naast de normale promtie dan denk ik dat het reel is om rond de €500 - €750 verhoging reel is. Los van bovenstaand is een salaris van rond de €3.700 - €3.800 p.m niets gek voor een jongeman van 32 met 6 jaar ervaring en een HBO diploma op zak. Graag jullie reactie.

Gr. S.