Hallo allemaal,
Ik ben sinds bijna een jaar Administratief Verantwoordelijke bij een middengroot bedrijf/winkel. Toen ik erbij kwam, werkte ik samen met iemand die er al een tijdje zat. Na nog geen drie maanden werd die persoon ontslagen en heb ik, amper ingewerkt, alles voor mijn rekening genomen.
Gezien ik 22 ben en blij ben een baan te hebben, verdien ik nu echt geen drol in verhouding met mijn werkzaamheden. Mijn salaris is 1300 euro, bruto. Mijn taken zijn: orders bestellen, offertes maken, telefonisch en internet contact met klanten, leveranciers en boekhouding/administraties van andere bedrijven, controles uitvoeren (o.a. margecontrole), de boekhouding uitvoeren (facturen maken/inboeken, betalingen e.d. inboeken uit kas en bank. Daarnaast ben ik sinds kort bezig met het ontwikkelen van een webshop, moet ik als soort van leidinggevende over het hele verkoopteam zweven om ze op fouten te wijzen, krijg ik vertrouwelijke gegevens onder mijn neus, en ben ik, wanneer er fouten worden gemaakt in bijvoorbeeld bestellingen, altijd de eindverantwoordelijke die het bedrijf onnodige kosten bezorgd. En ohja, dan zijn er nog de dingetjes die bij kleinere bedrijven horen, zoals bijspringen wanneer er iets moet worden bezorgd of verkocht, en het bezighouden van stagiaires. Tot slot kijkt niemand om naar hoe ik mijn werk doe en indeel. Ik werk volledig zelfstandig.
Ik word binnenkort 23, en ben van plan gewoon nog even door te gaan onder de huidige salarisomstandigheden (maar dan verhoogd vanwege mijn leeftijd). Ik heb het vaste contract als punt genomen waarop ik echt ga vragen om wat er bij mijn functie hoort. Mijn vraag aan jullie: wat hoort er ongeveer bij mijn functie? Ik weet dat de best betaalde verkoper meer dan 2200 euro NETTO verdient, en het bedrijf draait goed. Er is dus veel mogelijk.