Wat verdient een callcenter medewerkster?

• Diana

Ben werkzaam via een uitzendburo bij een netbeerbedrijf en wordt per september overgenomen.

Ik verdien niet slecht (zeg ik zelf) maar ben benieuwd wat een (vaste) medewerker bij een callcenter / Klant & service verdient.

Ik ben 27, fulltime (40 uur) werkzaam en verdien nu iets meer dan 2000 euro bruto per maand via het uitzendburo.

Mn leidinggevende gaf al aan dat ik meer zou gaan verdienen dan nu via het uitzendburo. Contract e.d. krijg ik nog, maar dag google even op t internet.

Dus wie werkt er ook op een klantenservice of callcenter en wat verdien je?

• Ellen74

Een vriendin van mij is in vaste dienst bij een callcenter. Zij werkt 24 uur per week en verdient ca. €1000,- netto per maand.

• Nathalie1

Het verschilt natuurlijk per werkgever!

Maar een kennis van me verdient fulltime 5000 p/m bruto!

• Dito

het heeft zeker te maken bij welke werkgever je zal gaan werken, en natuurlijk leeftijd is belangrijk !

het is tussen de 500 - 5000 in de maand ongeveer, ligt aan je uren die je werken zal, en natuurlijk hoeveel klanten je binnen weet te slepen !

• bert

diana je bent een dikke kwakkert, call center mederwerkers zijn de slecht betaalde baantjes die er zijn. gemiddeld 8.95 per uur is ongeveer 1450 bruto per maand

• iloon

Hoi Hoi

Het is wel zo dat je via de werkgever iets meer verdiend dan wanneer je via het uitzendbureau bij het callcenter werkt

Per werkgever is het idd verschillend maar tot €5000 heb ik nog nooittttt gehoord!!

heb zelf 5jr als callcentermedewerkster gewerkt, eerst via uitzendbureau later vast dienstverband bij de werkgever

ben in die 5jr nog geneens €2 bruto gestegen in loon en zat op het laatst op €1600 bruto ong

bij 36uur

bonussen & alles moet je daar los van zien want dat is elke maand verschillend!!

Daarbij werkte ik nog bij 1 vd beter verdienende callcenters dus het is idd 1 vd slechts betalende banen & jij verdiend dus nu ook niet slecht, of zit

jou bonus erbij gerekent nu?

grtz