salaris te weinig?

• i.

Wat zou ik zo ongeveer moeten verdienen? 24 uur per week als receptioniste/administratief medewerkster groot bedrijf in de metaalsector?

14 jaar ervaring. Krijg ca. 1200 euro netto per maand. Vind het zelf erg weinig. Wat vinden jullie? Verder geen 13e maand of iets dergelijks.

• Adriana ®

Hmmm 14 jaar ervaring en jij weet nog niet dat je zo'n vraag in de CAO metaal moet opzoeken? Interne salaris structuur misschien? Je weet toch wel dat het ook afhangt van je opleiding? MBO/MBO+ etc.

Veel mensen stellen dit soort vragen op dit forum maar dit forum is bedoeld voor salaris administratie/berekeningen vragen. Kijk even naar andere antwoorden, antwoorden gebaseerd op daadwerkelijke expertise zijn er niet.

De antwoorden op dit soort vragen die je hier leest zijn gewoon persoonlijke meningen, niets meer, niets minder.

Sommige branches kan je nu eenmaal absoluut niet vergelijken.

• Koning

1200,- netto voor 24 uur te weinig ?

Tjonge jonge …Wat kunnen mensen toch klagen !

• Susie

Dat zou omgerekend naar 40 uur neerkomen op zo'n 2000,- netto per maand. Ofwel 3200,- bruto. Een gemiddelde HBO'er mag blij zijn als hij dat verdient met 10 jaar werkervaring.

Het valt mij op dat de meeste mensen die op dit forum posten absurd hoge bedragen verdienen voor het het werk dat ze doen. Wordt er altijd gelogen of hebben die mensen gewoon stinkend veel geluk gehad?

• Cooperino

Helemaal eens met de andere reacties! Je hebt een super salaris, bij ons krijgen mensen die dat werk doen dat salaris voor 40 uur! Als je nog zo'n baan zoekt krijg je voor de overige 16 uur in de week 800,- en zit je netto op 2400,- en daar dromen heel veel mensen in Nederland van!

Volgens mij wil je dit graag verdienen, maar pols je gewoon even of dit haalbaar is bij een functioneringsgesrek of heb ik het mis?;)

Ach proberen kan altijd!

Succes!

• Kees01

Al deze mensen per direct inzetten in de zorg. Vieze billen wassen, en continu gezeik aanhoren van verimpelde oudjes met kunstgebitten voor 36 uur per week, en dat voor 1300 netto in de maand. + lekker vroeg beginnen 7 uur!

Kees