Salaris Technisch Manager Vastgoedmanagement/-beheer

• Johan

Goedendag,

Ik ben voornemens om te solliciteren op de functie van Technisch Manager bij een vastgoedmanagementbedijf. Zij beheren namens de eigenaren vastgoedobjecten zoals kantoren e.d.

Heeft iemand een idee wat een Technisch Manager gemiddeld bruto per maand verdient?

Mijn dank,

Johan

• arco

in deze tijd lijkt me deze functie erg onzeker (juist vastgoed heeft te lijden van de kredietcrisis). informeer dus vooraf over een vast contract, toekomst van het bedrijf en dergelijke!

nu inhoudelijk:

aangezien je geen informatie verstrekt over je achtergrond en de functie Technisch Manager ga ik er maar van uit dat Technisch Manager een soort van ‘huismeester’ is?

MBO niveau; voor 40 uur per week (met aantal jaar ervaring): ca. 2.200,- bruto.

dit met een foutmarge van ca. 50%

(foutmarge wordt kleiner als je meer info geeft)

grt arco

• Maurice

Beste Johan,

Ik kan het niet eens zijn met de opmerking van Arco dat technisch manager een onzekere functie is. Als technisch manager beheer je het vastgoed van voornamelijk beleggers, het technisch beheer hiervan is altijd noodzakelijk, ook als het slecht(minder) gaat met de vastgoed markt. De eigenaar wil tenslotte dat het pand er technisch goed bijstaat om haar beleggingwaarde te behouden.

Salaris indicatie is moeilijk te geven, is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring.

Persoonlijk vind ik het een uitdagende baan met zeer afwisselende werkzaamheden, zowel buiten als op kantoor.

Succes met je sollicitaite.

Groet, Maurice

• Johan

Maurice, bedankt voor je reactie. Het klopt inderdaad wat je zegt. Die markt is zefs groeiende.