klopt mijn berekening?

• segna

In mijn huidige baan die over 2,5 week eindigd verdien ik 1.637,75 bruto per maand voor 22 uur in de week. Klopt het dan dat ik 17,18 bruto per uur verdien?

Mogelijk kan ik aansluitend in een nieuwe baan beginnen. Daar krijg ik 11,46 bruto per uur voor 24 uur per week. Klopt het dan dat ik 1.191,84 bruto per maand zal gaan verdienen? En hoeveel zal dan dan ongeveer netto zijn?

Dit is best van belang voor me t.a.v. de overweging deze nieuwe baan wel of niet te accepteren. Dus hopelijk heeft iemand 1 dezer dagen het ‘verlossende antwoord’ voor me…

• toekomstig salarisad.

1109,94 euro netto volgens de berekening via raet

• segna

Wat bedoel je met die 1109,94 euro netto volgens de berekening via raet (wat is raet trouwens)?

Bedoel je dat het bij mijn eventuele nieuwe baan neerkomt op 1109,94 euro? Maar dat kan dan toch het niet netto bedrag zijn van 1.191,84 bruto per maand? Of zat ik er met mijn berekening van die 1.191,84 bruto per maand helemaal naast?

Bij mijn huidige baan komt die 1.637,75 bruto per maand voor 22 uur in de week neer op zo’n 1.250,- netto per maand. Bedoelde je met die 1109,94 euro dat maand inkomen?

• menno

De brutobedragen die je uitgerekend hebt kloppen. Als je even googled vind je diverse bruto - netto rekenmodules.