banen als salarisadministrateur

• toekomstig salarisadm.

Via mijn werkgever kan ik mij laten omscholen als salarisadministrateur. PDL halen is wel mooi, maar ervaring is veel belangrijker. Via deze site wil proberen om een ingang ergens te krijgen teneinde ook te kunnen solliciteren en ook netwerken is een belangrijk instrument. Omdat ik ier en daar gevraagd heb of er ook werk is in deze brache wist men mij te vertellen dat er genoeg werk is als salarisadministrateur, wie kan mij op weg helpen en is het ook zo dat er genoeg werk is, en dat vaak salarisadministrateurs vaak van plek wisselen bedankt

Tenslotte ik ben een cijferfreak en heb geen 8 tot 5 mentaliteit.

• Adriana

De mensen op dit forum zijn niet vriendelijk voor dat soort berichten. Ik had enige tijd geleden een vacature hier staan die ze hebben laten verwijderd. De webmaster antwoord mijn e-mail niet eens.

In welke regio zoek je?

Je kan het personeel en organisatie forum ook proberen.

• toekomstig salarisad.

Uiteraard het liefst in het Noorden. Ben jij ook salaris administrateur toevallig. Hoe kan ik een ingang ergens in krijgen. Ik ga een opleiding pdl volgen

bedankt voor reaktie Adriana

• Adriana

Je moet je inschrijven voor een stageplek. Dit moet je doen als je met de opleiding al begonnen bent.

Salaris werkt nauw met personeelszaken, beide ervaringen moet je met deze stage opbouwen.