salaris in orde??

• jan steen

Ik ben 35 jaar, ik verdien 3450 euro bruto + bonus van ongeveer 1000 bruto per 3 maanden bij behalen targets. Vooropleiding is lagere school.+ 3jaar leao.

Ik werk in de meubelbranche als bedrijfsleider (omzet 2 miljoen per jaar) en geef leiding over ongeveer 175 uur. (8 mensen ft en pt).

Ik doe eigenlijk de hele dag niks. Bij klanten verkoop ik ze produkten en geef beetje leiding aan het personeel.

Ik ben een ZEER goede verkoper vandaar dat ik aardig verdien.

Voor de rest drink ik koffie en lees me krantje.

Is dit goed betaald of zal ik maar weer is meer uitdaging gaan zoeken.

gr jan.

• Ronald

hahaha,…….zou er van genieten zolang als je kunt…….binnen een half jaar kan het maar zo anders zijn in de branche waar je werkt…….kwestie van tijd, maar zeker daar zal de crisis niet lang meer op zich laten wachten…..

hahahaha, krantje lezen ……..tje genoeg fauteuils en banken zal ik dan maar zeggen!

Succes en geniet ervan (zolang het nog kan…..)

• Siemen

Dit is vet, dit verdienen de meeste hbo-ers en acc niet hoor. Zelf ben ik postbode bij tnt. Moet mij kapot werken voor een bruto salaris van 2250 euro per maand.

Dan verdien je ongeveer 2536 netto incl bonus denk ik

• Cooperino

Ik zou verder zoeken een functie met meer uitdaging!!

Ook zou ik dan graag de naam van het bedrijf willen weten waar je werkt, want dan wil ik jouw baan wel!

Hoeveel drank giet je dagelijks in de persoon waar jij weer verantwoording aan moet afleggen?? Haha hoe is het mogelijk en wie is er zo gek om dat elke maand aan je te betalen.

• alexandre

hi ik ben alex ik werk al 4 jaar bij een hout fabriek in groenlo.

ik ben gevraagd om voorman te worden dat heb ik geaccpeert.

ik geef leiding aan 8 tot 10 mensen ik doe hout bij maker zetten om iederen aan de gaan te houden doe ik ook lossen laden machines instaleren onderandren een vingerlasmachine(ik ben de enige dat mee kan werken)

.(de bedrijf draai eigelijk om my)

hou ik ook zelf de bedrijf schoon en opgeruimd.

ik verdien 2300 euro bruto per maand en als ik een verhooging vraag dan zegt my baas dat ik al heel goed verdien.

klop dat?

mvg fernandes