Is dit weinig loon voor een secretaresse

• Vrouw

Hallo,

Ik ben momenteel als secretaresse werkzaam.Ik verdien bruto per maand 1910 euro. Ik ben 25 jaar en werk 5 jaar in deze functie. Ik heb tevens me papieren voor secretaresse en managementassistente.

Is dit weinig loon voor een secretaresse? Ik heb per jaar 13 ADV dagen en 24 verlofdagen.

• Kim

Hoi!

Ik ga ervan uit dat je fulltime werkt?

Ik ben 24 jaar, werk nu bijna 4 jaar bij hetzelfde bedrijf (heb daarvoor iets langer dan 1 jaar ergens anders gewerkt, maar wel in dezelfde functie) en verdien (per januari dit jaar) bruto 2100 euro per maand.

Ik moet er wel bij zeggen dat mijn functie directiesecretaresse is. Ik heb verkort HBO Officemanagement bij Schoevers als vervolgopleiding gedaan.

Vakantiedagen zijn hetzelfde.

Naar mijn mening verdien je denk ik redelijk, mag misschien wel een beetje meer zijn. Maar ik merk hier op het prikbord wel regelmatig dat het ook best wat verschil maakt in welke plaats/provincie je werkt. Ik werk in Noord-Brabant.

Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes,

Kim

• Octopuss

Prima loon!

• Astrid

Hoi hoi,

Ik denk dat je prima verdiend. Ik ben 25 jaar en werk drie jaar bij hetzelfde bedrijf als secretaresse (ook papieren voor directiesecretaresse/managementassistente)

Ik heb 30 vrije dagen per jaar en nog vijf die we extra van de baas krijgen. Ik verdien op basis van 40 uur werken € 1.938,00 bruto.

• Peter

Als je secretaresse bent, dan zou je misschien nog eens een Nederlandse cursus kunnen gaan volgen. Het is “ verdient ” met een T en niet met een D

• Sander

Peter,

Achter de laatste zin mis ik een punt. Voorts is ‘verdient’ niet met een hoofdletter D.

• tja

Ik heb tevens .. me.. papieren?

Tjongejonge…. ga je schamen

• Salaris

Ik wist dat de Nederlandse taal niet meer is wat het geweest is, maar dit is toch wel heel erg… en dan secretaresse…

• Neerlandicus

'Nederlandse taal niet meer wat het geweest is' (einde citaat)

is het dan niet beter om te spreken van ‘Nederlandsche’ taal? (dan is het weer wat het geweest is…

:-) fijn en zonnig weekend ieder

• Ronald

Er zal altijdtdtdt werck sein foor een nehrlandykuzzzz