salaris ass filiaalmanager schoenenzaak

• Karin

Hallo,

Wie weet wat een redelijk loon voor een assistent filiaalmanager is in een schoenenzaak, voor 32 uur per week?

Ik ben 41 jaar (mbo), heb 15 jaar werkervaring opgedaan als administratief medewerkster/secretaresse en heb toen de overstap gemaakt naar een schoenenzaak (meer klantencontact) Ik heb daar 5 jaar gewerkt als assistent-bedrijfsleider, ben daarna 1 jaar weer op kantoor gaan werken maar was niet hetgeen wat ik zocht.

En nu ben ik in onderhandeling over het salaris bij een schoenenzaak.

Omdat er toen geen mogelijkheid voor salarisonderhandelingen was bij de vorige schoenenzaak waar ik gewerkt heb wil ik nu ‘goed’ instappen (dit is wel een kleinere zaak)

Alvast bedankt.

• Frank

Hallo Karin,

Zoals je wellicht weet zijn de salarissen binnen de schoenendetailhandel niet echt hoog.

Je zult er van uit moeten gaan dat je op een max van 1500 per maand kunt rekenen. Dit is nog hoog ingeschat omdat de functie van AFM in een schoenenwinkel begint bij 9,67 begint per uur na je 23ste. Dit komt neer op 1340 bruto per maand voor 32 uur per week. Het is echter maar net wat je gewend bent van je vorige werk in en schoenenzaak.

In veel schoenenzaken is het startsalaris voor filiaalmanager 1500 bruto per maand voor 37 uur per week.

Ik hoop hiermee wat duidelijk te hebben verschaft.

• sjors

Wat een waardeloos salaris tov de verantwoordelijkheden .

Als ass fil manager doe je al het uitvoerend werk van de manager .

….en je krijgt er een schijtloontje voor .

Je mag opdraven op elk moment ter vervanging van een pers lid die op dat moment ziek is .

Ook mag je dat doen in een ander filiaal waar er nood aan de man is.

Koopzondagen ,…avondverkoop ….

Mijn vriendin draagt deze “geweldig prachtige” titel ,…

advies : nooit aan zo'n puin-baan beginnen

• Henk

Beste Sjors, wat ben jij een zeikert. Heb je wel eens in de zorg gewerkt? dan weet je wat werken en verantwoordelijk hebben is.

Groet, Henk