hoeveel??

• Marja

Hallo,

Mijn man werkt als verkoper in een automaterialenzaak, maar bij afwezigheid van de baas(vakantie e.d) heeft hij alle verantwoording…dus in mijn ogen is hij meer dan gewoon verkoper….hij heeft geen speciale opleiding gehad en is 43 jaar, hij werkt gemiddeld 42 uur per week en heeft netto 1430 euro per maand…is dit goed,redelijk of te weinig????

Alvast bedankt, groetjes Marja

• maud

Dit lijkt mij veel te weinig Marja. Ik ben zelf 36 jaar en werk 24 uur, hiervoor verdien ik netto 1475 per maand. Ik ben administratief medewerkster in een bedrijf en heb ook geen echte vooropleiding voor dit werkgebied maar alles in de praktijk geleerd.

• arco

hoi maud,

moet je het niet andersom stellen: is jouw salaris niet erg, erg, heel erg hoog!?

voor 40 uur kom je uit op ca. 2450 netto.

dat betekend ca. 3600 bruto!?

lijkt me niet serieus te noemen voor administratief medewerkster.

arco

• Tineke

Mijn man heeft een soort gelijke funktie in een autogaragebedrijf en verdient 1800 euro netto en werkt ook rond de 42 uren per week. Hij is 39. Lijkt me toch zeker dat hij meer in die ruchting zou moeten kunnen verdienen

• maud

sorry arco, dat zou inderdaad wel erg hoog zijn. het is natuurlijk 1475 bruto. Dat is 1250 netto voor 24 uur en dat vind ik nog steed een groot verschil met 1430 voor 42 uur wat volgens mij ook echt te weinig is.

• Siemen

Tussen de 1600 en 1700 netto is normaal