werkvoorbereider

• Bob de Bouwer

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort beginnen als werkvoorbereider bij een grote aannemer. Ben 30 jaar en afgestudeerd aan de TU. Voor de rest heb ik geen werk ervaring in de bouw ivm met eenmans bedrijf. Wat zijn volgens jullie reele arbeidsvoorwaarden voor mij?

mvg

• Henk

Waarom zou een 30-jarige WO-er die een tijdje een eenmansbedrijf heeft gehad als werkvoorbereider (MBO/HBO-functie) aan de slag willen?

Henk

• Bob de Bouwer

Omdat ik bouwkunde gestudeerd heb en verder wil in de bouw ipv eenmansbedrijf.

Ja idd waarom werkvoorbereider? Omdat ik bij deze grote aannemer de mogelijkheid heb om over paar jaar projectleider te worden.

groet

• Henk

Aha,

Als werkvoorbereider kan je meestal doorgroeien tot ca. € 3.500,- a € 4.000,-, bruto/mnd maar dan wel meestal pas na minstens 10 jaar werkervaring.

Aan de andere kant ben je wel weer WO geschoold en 30 jr, dus ik denk dat om en nabij de € 3.000,- bruto/mnd wel reeel zou zijn.

• P. Enis

hoi Bob,

ik ben werkvoorbereider bij een bouwbedrijf, 32 j, salaris 3700 / mnd, lease auto en de rest van de standaard dingetjes.

mts…en hts niet afgemaakt