salaris en toekomstperspectief

• Ruppert

Gewoon weer eens leuk om te kijken hoe andere ervoor staan en wat het toekomstperspectief is, gezien al dat gezeur over crisis etc.

Wij tweeverdieners:

zij communicatieadviseur 3400 bruto met groei de komende drie jaar naar 3700 bruto (32 uur).

hij adviseur 2900 bruto met zekere groei komende vijf jaar naar 3800 (36 uur).

Hier nog geen last van een kredietcrisis dus.

• EAM

Ruppert,

Ik man 31 jaar, Sr. Consultant IT incl. bonus + provisie + vak + 13de mnd, 94.000 euro bruto. (full time)

Vrouw 30 jaar, Accountmanager, 54.000 euro bruto per maand. (incl vak & bonus) (full time)

Natuurlijk afhankelijk van de omzet en nieuwe klanten die we binnen halen. Als er door de fin.crisis minder verkocht wordt zal het loon dalen, naar uiterste lowpoint: hij 70.000 en zij 42.500 euro bruto per jaar.

Wie volgt?

• Lap

Wat een mega salaris….. Het is jullie gegund hoor!

Mag ik vragen wat je/ jullie opleiding is?

Doeg,

Lap

• Rudi

Nou…van 54.000 euro bruto per maand naar 45.000 bruto per jaar! Das een flinke daling. Kom je daar financieel niet in de problemen mee? Hypotheek , vaste lasten, e.d.

Ik zou Wouter Bos maar bellen ! Misschien heeft ie nog een miljardje over!

• ruppert

Ja hoor onze opleidingen mag je weten.

vrouw: HBO

man: MBO +

Ik ben overigens van mening dat je opleiding noodzakelijk is voor het verkrijgen van je baan en belangrijk voor je startsalaris. daarna is het een kwestie van aanpakken, de juiste instelling hebben en leergierig zijn op je werk. Op die manier kun je met een MBO opleiding een heel goed salsris bereiken

• EAM

Rudi,

Je hebt gelijk, het is niet per maand maar per jaar.

Anyway, het is net wat Ruppert zegt, aanpakken en niet zeuren.

succes.