salaris pedagoog

• nijn

Wie weet wat een beginnende pedagoog, richting opvoedingsondersteuning, ongeveer per maand netto verdiend?

alvast bedankt

• arco

net afgestudeerd, uitgaand van volledige werkweek:

netto: € 1735,-

gr. arco

• nijn

oke thxs,

Werk je zelf als pedagoog? en zo ja, wat doe je precies. Volgens mij is er wel weinig werk in of niet?

gr

• ruppert

hahahahah dat kan je wel op je buik schrijven..no way dat je ruim 1700 netto verdient als beginnend pedagoog. Ga maar richting de 1400 euro denken, dan ben je wat reeler.

• KIm

ik zit nu in havo 3 en kies de profiel cultuur en maatschapij ik wil iets met problemen oplossen doen. ik ga hbo opleiding doen denk ik weet jullie een mooie beroep waarmee je goed verdient en overdat pedagoog betreft het verdien echt wel rond de 1300 -1400 euro netto

• K

Functie-omschrijving

De ambulant hulpverlener brengt binnen de gezinnen veranderingsprocessen op gang, zodat ouders hun opvoedingstaak weer zelfstandig kunnen uitvoeren en het plezier terugkrijgen in het opvoeden.

In het pakket van de ambulant hulpverlener hoort ook het geven van trainingen, groepsgerichte hulpverlening en het begeleiden van pleeggezinnen.

De uitgebreide functiebeschrijving van de ambulant hulpverlener en de competentieprofielen zijn te vinden via onze website www.decombinatie.nu.

Wij vragen

Je hebt een relevante HBO-opleiding MW/MWD, SPH of Pedagogiek. Je bent bereid tot het werken op flexibele tijden. Je bent bekend met systeemtheoretische uitgangspunten en competentie verhogende strategieën en in staat tot het invoegen in uiteenlopende gezinssituaties. Je hebt kennis van pedagogiek en ontwikkelingspsychologie. Wanneer je kennis hebt van en ervaring met video-hometraining is dat een pré. Je kunt zelfstandig werken en hebt een goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Er worden eisen gesteld aan het reflecterend vermogen van de medewerker. Je dient in het bezit te zijn van rijbewijs B en een auto.

Dienstverband

24-32 uren per week.

Het betreft een tijdelijke functie van 1 september 2009 tot 1 maart 2010 in het kader van vervanging van zwangerschaps- en bevallingsverlof.

Werktijden

Overdag en 's-avonds.

Salaris

Conform de CAO Jeugdzorg. Salariëring volgens schaal 9, minimaal € 2.241,– maximaal € 3.347,– bij een volledig dienstverband.

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder pensioenregeling van Zorg & Welzijn, dertiende maand, regeling thuiswerken, fietsplan, levensloop- en spaarloonregeling.

• K

Oja en als pedagogiek student leer je al het bovenstaande in de functie-omschrijving zo ie zo. Dus je kan de plank alleen misslaan als dit werkveld je niet ligt.

Groetjes.. K