meer willen verdienen

• rubbie

hallo ik was is benieuwd over mij huidige salaris. Ik werk nu als magazijn/postkamer/repro- medewerker en werk 36 uur maar krijg trouwens 32 uit betaald(veel vrije dagen), en ik hou 1300 netto over. Is dit slecht of is dit redelijk???? ik ben trouwens 29 en heb helemaal geen diploma's. Voordeel van het werk is dat ik alleen werk, soort van eigen baas dus ben, en veel vrije dagen en rustig werk heb. Geen stressbaan.

En is de volgende vraag wat zou ik kunnen gaan doen om meer te kunnne gaan verdienen???? Andere baan…..of opleidingen gaan doen. Ik kan via mij werk gratis opleidingen doen. Iemand ideen????

• Joke

Begin eerst eens met een cursus nederlands! Wat een fouten zeg!

• Ronald

Fijne dagen gehad?

De taal foutjes belemmeren toch niet om de tekst te begrijpen.

Wens je een goed weekend en een fijne jaarwisseling.

• rubbie

nou nou wat een foutjes??!??!!! dat valt nou toch ook wel weer mee. en het is gewoon nog wel te begrijpen toch

• Ronald

Dat zeg ik toch!

• john

MODERATOR OPMERKING:

Genoeg over de taalfoutjes van dit onderwerp. Weer ontopic!!

• menno

Taalfouten kunnen relevant zijn. Het zegt iets over iemands opleidings- of functioneringsniveau. Gezien Rubbies schrijfstijl lijkt me 1300 euro voor 32 uur een heel goed salaris. Andere info over zijn opleidingsniveau hebben we niet!

• arco

volgens mij is ontopic ook fout geschreven :-)

en iedereen het beste voor 2009!

gr. arco

• truus

@rubbie,blijf lekker stressloos 1300 euro verdienen,je hebt het toch zelf ervoor gewerkt.kan je niet van iedereen zeggen dat ze werken!

• rubbie

dank je wel truus, en inderdaad is dat misschein wel het beste voorlopig dit te blijven doen. geen gestress aan me kop en heel veel vrije tijd en vrije dagen.

ik hoop dat ik nu niet te veel taalfouten heb gemaakt!!!!!