vertegenwoordiger

• Anoniem

Allen,

Graag zou ik eens weten wat mijn marktwaarde is.

Ik ben 35

ik werk al 7 jaar als vertegenwoordiger bij een bedrijf waar ik mijn klanten (B2B) adviseer.

Ook beheer ik de Key-acounts in 2 regio's.

Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen verkoop gebied, en heb een vertegenwoordiger onder mij, waarbij de eind verantwoording over zijn gebied bij mij ligt.

Binnen ons bedrijf ben ik een van de 3 top vertegenwoordigers, welke alle 3 internationaal het hoogst scoren! (moederbedrijf in DL, met dochter vestigingen in meerdere landen in europa, waaronder Nederland)

graag zou ik van jullie eens horen wat een passend salaris zou zijn…..

ik ben benieuwd :)

• Henk

Als ik naar mijn eigen situatie kijk:

Ik ben Key Accountmanager, leeftijd 32 jaar, in het B2B segment met ongeveer dezelfde werkzaamheden als je zelf noemt.

Ik verdien 4100 Euro bruto per maand en rij in een Toyota Prius als lease-auto (inderdaad, zo hou ik meer over door de lage bijtelling). Bovenop het salaris komt nog een bonus-toeslag en uiteraard 8% vakantietoeslag.

Een paar vragen voor je…

- Welk product/dienst verkoop je, dit maakt nog weleens verschil uit?

- Welk vast maand-salaris heb je nu om het dus te kunnen vergelijken?

- Hoe is je salaris opgebouwd: Heb je nog bonus bovenop je vast gedeelte? Welke lease-auto heb je? Heb je nog andere toeslagen?

Henk.

• henk

HELLUP,

Gisteren een baan aangeboden gekregen als account manager.

Ik wordt de eerste officiele buitendienst medewerker van dit kleine bedrijf.

Ik heb een beetje ervaring in de buitendienst.

Ben 36, MBO achtergrond.

aanbod is een baan waar ze een minimaal salaris van 1600 bruto toezeggen.Die 1600 is 30%, de overige te halen 70% is aan de hand van hoeveel omzet ik haal.

Heb geen idee wat haalbaar is daarin?

Qua auto bieden ze ook de bodem, ze willen voor het eertse jaar een auto kopen van ca 9000-12000.