goeiemiddag iedereen,
ik ben robin 19 jaar werk sinds kort in de bouw als leerling timmerman ben onder die functie ook aangenomen nu wordt ik betaald volgens de klein metaal sector klopt dit???? en ook vind ik persoonlijk mijn salaris zeer minimaal als ik hier een btje rondkijk op de site denk ik dat ik wel meer zou kunnen verdienen heb namelijk VMBO afgerond met exacte vakken erin ook heb ik een mbo opleiding ( welliswaar niet in de bouw maar tog) ik draai 40 urige werkweken en krijg per maand betaald??? ook weer zo iets raars dacht dat in de bouw altijd 4 weken werd aangehouden.
Ook staat er het volgende in mijn salaris: Het bruto maandloon is inclusief een vaste slooptoeslag wat houdt in godsnaam een slooptoeslag in en hoe wordt die normaal gesproken uitgekeerd??? hoort mijn werkgever mijn bedrijfskleding de eerste keer volledig te vergoeden te ja of te nee. nu zou je wel benieuwd zijn wat ik verdien nou dat is het immense bedrag van wel 712 euro bruto per maand dat houdt in 655 netto en 4,55 per uur ( werkte toen ik 16 was bij een carwash moest 1 jah wel 1 knop indrukken en verdiende 5,50 per uur wit)
Kortom mijn vraag is wordt ik hier KEIHARD GENAAID of NIET
wanneer dit wel zo is zou iemand mij dan ongeveer een indicatie kunnen geven wat ik zou moeten horen te verdienen!!!!
Bijvoorbaat Bedankt Robin