salarisindicatie chefmonteur installatietechniek bouw

  • andy

    ben nu chefmonteur op de bouw en we doen alles op gebied van installatie riool tot sanitair verwarming ventilatie alles mbo diploma s 2jaar ervaring 05 jaar als chef wat is rieel ????

  • Yoep

    Hoi Andy,

    Ik doe het zelfde werk en verdien 3.300 bruto pm.

  • peter

    Is dat niet erg veel????????

  • andy

    hoe bedoel je met veel????

  • andy

    ben trouwens 26 jaar

  • klaas

    andy,

    ik, (40) doe vergelijkbaar werk en ik krijg 3100€ bruto p/m +flaptop+tel+auto+internet vergoeding+onkosten 7€ p/d.

    en veel??? het is maar hoe je het bekijkt…24U p/d gebeld kunnen worden,geen oveuren schrijven,gezeik aanhoren,regelmatig 's-avonds nog mail lezen/beantwoorden,vroeg je bed uit en laat thuis.en nog 60.000 km/j rijden.

    beoordeel zelf maar of het voldoende is…..

    Gr, Klaas

  • berrie

    Chef is naar ik aanneem (meewerkend)voorman op de bouwplaats?

    Ik ken vele mensen in deze branche en ben aardig op de hoogte wat betreft de salarissen

    Ik durf ook met de volle 100% overtuiging te zeggen dat een ieder met die paar jaar ervaring NIET op zo een salaris uitkomt.

    Mbo etc is in deze branche ook niet relevant en geeft geen toevoeging.

    Maar ja kan het vekeerd zien en fout hebben maar geloof daar geen reet van of in midden en zuid nederland meoten de slarissen zo laag zijn.

    Met waardering,

    berrie

  • erik

    ik ben het met berrie eens. kan me niet voorstellen dat de getoonde salarissen kloppen, een eurotje of 500,- minder en het lijkt me een stuk geloofwaardiger.

    erik

  • nico

    Jij bent dan project leider geen chefmonteur toch?