salaris boekhoudkundig medewerker

• linda

Hallo,

Ik heb in 2006 mijn MBA (Moderne Bedrijfsadministratie) diploma gehaald en ben nu werkzaam als telefoniste/receptioniste. Ik wil graag van baan veranderen omdat ik het jammer vind dat ik nu niet mijn boekhoudkennis in de praktijk kan brengen. De meeste werkgevers vinden het al veel als ik 13 euro per uur vraag. Ik verdien als telefoniste nu 12,25 euro. Wat is een redelijk uurloon voor iemand met een MBA diploma?? Voor alle duidelijkheid, ik heb wel ervaring als administratief medewerkster maar niet met het boekhouden, ik ben 43 jaar en als herintreedster 2 jaar geleden weer begonnen met werken na het behalen van mijn MBA.

• Ruben

Hallo,

Als administratief medewerkster met ervaring, zonder MBA kun je uitkomen op zo'n € 2.000 in de maand (fulltime, 40 uur).

Met MBA zou ik zeggen begin op die € 2.000 met de afspraak dat als het goed gaat (er moet immers ervaring opgedaan worden) dat het salaris wordt verhoogd naar bijvoorbeeld € 2.100 à € 2.200. Moet zeker lukken.

Succes met het zoeken naar een leuke baan.

Ruben

• Widad

hoeveel verdient een boekhoudkundig medewerker bruto per maand als beginner?

ik hoop dat u snel antwoord geeft, en alvast bedankt

• .........

Hoeveel verdien je met Bedrijfsadministratie medewerker per uur?

• lorenzo

mijn maand salaris is € 9000.-

• lorenzo

ik heb een diploma gehaald bij de ROC en werk 5 jaar als bedrijfsadministratief medewerker. mijn jaar salaris is 1000.000.-

• hamza

hoi ik wil jullie zo graag vragen hoeveel een boekhoudkundig medewerker vedient per uur,week of maand

ik hoop dat ik snel antwoord krijg

groeten hamza

• Ruben

Per maand tussen de 1800 en 2200 euro afhankelijk van ervaring(40 u p wk)

• Paco

Een beginnende bedrijfsadministratief medewerker verdient al snel aardig wat 18,37 per uur. Nou, reken maar uit, als je een 40-urig contract heb verdien je dus 40x18.37 = €734.90 per week.

Per maand verdien je dus 734,80 x 52 : 12 = € 3184,13

• angelique

Worden hier wel erg hoge bedragen genoemd… Ik heb 12 jaar werkervaring en ben pas 29 jr, verdien nu 2750 euro brutto per maand, exclusief bonus..