Projectleider/manager

• Harry

Hallo,

Ben 28 jaar, heb een HBO opleiding en momenteel werk ik 5,5 jaar bij een ingenieursbureau. Ben buiten begonnen als uitvoeringsbegeleider/projectmedewerker

Na 3,5 jaar projectleider geworden. Daarnaast veel bezig met GIS, trouble shooten (collega's ondersteunen) en pionieren in nieuwe producten en vakgebieden. Daarnaast vertrekt er een collega waar ik direct onder sta. Door een reorganisatie hoef ik zijn taak niet over te nemen. Wel de kans om projectmanager (van een vakgebied) te worden.

Graag wil ik goed voorbereid mijn onderhandelingen in gaan. Ben in 2003 begonnen op circa 1.900 euro en zit momenteel op circa 2.700 euro bruto. Zelf zit ik ze denken aan een bedrag van rond de 3.300,- maar weet niet of dat reeel is.

grt,

Erik

• Toos

Ik zat meer aan 3800 bruto te denken.

Je opleiding en ervaring zijn bij andere werkgevers goud waard. Daar moet je huidige baas mee omgaan.

• Martin

natuurlijk ook afhankelijk van sec. voorwaarden.

Ik ben wat ouder (33) en heb ervaring bij meerdere werkgevers maar ben per 1 november in dienst getreden als projectmanger nieuwbouw met een salaris van 3850 een lease auto en een 13e maand.

succes in ieder geval in de onderhandeling