Salaris assistent uitvoerder vraag

  • Moontje27

    Ik typ deze vraag even voor mijn man. Mijn man ik momenteel kraanmachinist en volgt een opleiding voor saasistent uitvoerder. Zijn werkgever wilt binnenkort een gesprek plannen over het salaris wanneer hij ook oficieel assistent uitvoerder zal zijn.

    Wat is een beetje een netto ( bruot mag ook ) begin salaris voor een assistent uitvoerder per maand ? En heeft iemand nog tips wat hij kan meenemen in die salarisonderhandeling?

    Alvast bedankt

  • arco

    hoi Moontje,

    ik weet dat bij ons in het bedrijf uitvoerders meestal starten rond de 1800 - 2000 bruto en eindigen op ongeveer 3200. (bruto)

    hoofduitvoerders ongeveer van 2700 - 4000 bruto.

    wat ik in ieder geval als tip wil meegeven is hoe het gesteld is met auto van de zaak (meestal wel mogelijk)

    misschien heb je niets aan, misschien een klein beetje.

    laat de anderen ook maar reageren!

    gr. arco

  • Moontje27

    Hoi Arco,

    Dank je wel voor je reactie. Mijn man is nu kraanmachinist en zit nu op een brutoloon van ongeveer 2550 per 4 weken. Dat is dus al flink boven het startsalaris van beginnende uitvoerders. Waar zou hij nou het beste op kunnen inzetten ( qua hoeveel erbij ? ) in de onderhandeling.

    Auto van de zaak is in het bedrijf geen probleem, die komt er zowiezo. Het is op zich een makkelijk bedrijf en ze zijn erg op mijn man gesteld. Tuurlijk blijven ze ook op hun eigen portomonee letten maar hij zit nu al op een goed salaris als kraanmachinist zijnde. Hij is er begonnen als grondwerker.

    Die 2550 is trouwens exlisief de bouwbon ( tijdspaarfonds ) .

  • Harold

    Ik ben nu bezig in een voor traject om assitent uitvoeder te worden, mist ik mijn diploma haal als kader medewerker.

    Mijn huidige functie die nu uitoefend is als monteur verkeersregelinstallatie(vri),waarbij mijn huidige salaris per 4wk

    op 2780 brutto is.

    Mijn vraag is dan hoeveel ik nog kan onderhandelen als ik mijn diploma heb gehaald.

  • peter vermeulen

    Ik wordt binnenkort uitvoerder werktuigbouwkundige installatie en voor dat ik teken wil ik weten

    wat mijn salaris gaat worden, ben nu leidinggevend monteur in deze branche.

    Graag bruto salaris en netto salaris,

    Met vriendelijke groet,

    Peter Vermeulen