Uitzendbranche

• Toos

Hallo,

Mijn hoogst genoten opleiding is een hbo-deeltijd { management}.

Ik ben 32 en ben ongeveer 8 jaar werkzaam bij een van de grootste uitzendorganisatie in Nederland.

Ik heb meerdere keren als vestigings manager gewerkt, en zorgde ervoor dat de vaste manager op die vestiging in een gespreid bedje kwam en werkte hem in. Vervolgens deed ik dit bij meerdere vestigingen.

Mijn salaris { max schaal} is 2400,-.

Is dit een reeel salaris voor een vestigings manager of zit ik nog op een intercedent salaris??

Ik hoop dat iemand mij een reeel salaris kan overleggen.

Alvast heel erg bedankt!!

• Henk

Klinkt me als ERG laag in de oren.

De combinatie 32 jr, 8 jr werkervaring, HBO-deeltijd, manager, doet me zeker al denken aan een salaris richting de € 3.000,- of misschien zelfs hoger.

• Ronald

Ben ik het wel mee eens.

Salaris is te laag geweest, moet zeker 400 euro bij, bij de werkzaamheden zoals jij ze schetst.

Denk inderdaad dat het je intercedente salaris is, zoals je nu betaald wordt.

Zorgen dat het beter gaat worden!

• arco

mensen,

om de discussie ook voor leken (alla arco) eenvoudig te houden:

de genoemde geldbedragen zijn bruto-bedragen?

netto lijkt me nl weer veel te veel.

gr. arco

• Mikey

Heren/damens,

Mij lijkt 2400 euro bruto per maand erg weinig voor een manager.

Maar met 2400 euro netto in de maand mag je wel van een rieel salaris spreken.

Bij ons verdient een supervisor/manager in de cao min 3393 en max 6413 euro bruto per maand.

Let op hier zit wel 29% ploegentoeslag bij.

Gr. Michael

• arco

beste mikey.

tegenwoordig wordt heel vaak, heel snel het label ‘manager’ opgehangen aan functie's die niet bedoeld zijn als ‘formele managment-functie’.

wellicht vandaar het verschil?

ben benieuwd wat de genoemde bedragen zijn… bruto of netto…

(netto lijkt mij nl voor de uitzendbrache veel, veel te veel!)

gr. arco

• Toos

Sakaris is inderdaad BRUTO.

Bedankt voor de indicatie van mijn salaris. Ik weet hoe ik mijn gesprek kan ingaan hahaha

• arco

hoi toos,

bedankt voor je reactie.

ps neem aan dat je salaris bedoelt (sakaris klinkt erg als een combinatie van sarcastisch en sektarisch… beide niet echt fijn als manager ;-)

groet,

arco