Ass. bedrijfsleider AH

• Katy Visser

Beste mensen,

Ik ben aan het overwegen om als assistent bedrijfsleider aan de slag te gaan bij de AH. Het is een kleine supermarkt waar ik de rechterhand wordt van de bedrijfsleider met dus veel verantwoordelijkheid.

Ik ben 27 en heb vwo (andere studies niet afgemaakt), ik werk al 10 jaar in de supermarktbranch bij een andere grote supermarkt (groot deel part time naast mijn studie).

Hoeveel zou ik verdienen? wat zijn de extra's bij AH?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

groetjes

Katy

• Pieter

Je moet vaak ook gewoon vakkenvullen e.d., kan me niet voorstellen dat dit veel verdient.

Ik denk dat je blij moet zijn als je 1700 euri verdient! (ik zit zelf op 4400 haha)

groet,

Iemand die wel is afgestudeerd hahahahaha

• menno

Wat een misselijke reactie frusti (klein?) pietermannetje…

Maar goed, zelf ook VWO gedaan en geen / nauwelijks verdere studies en rara, ik verdien meer dan pietertje….dus je theorietje gaat niet op.

@Katy, ik denk zo rond de 2000 - 2300 bruto per maand

• Henk

Pieter,

wat bij jij een ***zak. Ik heb mavo gedaan en nu een goedlopend eigen bedrijf. Hou gemiddeld zo'n 120.000 per jaar over. En geloof me, jou soort volk zou ik dus never nooit niet aannemen. En Kathy ik denk dat als je bij een grote AH komt te werken je als ass.bl max 2500 per 4 wkn gaat verdienen. Succes ermee.

• arco

plots blijkt er heel veel niet-afgestuurden te zijn, die allemaal vorstelijk verdienen..

ach ja…

(overigens ben ik ook niet afgestudeerd, maar vroegtijdig gestopt, ik verdien echter ‘gewoon keurig’ modaal) ;-)

nu inhoudelijk; € 2500,- voor ass. bedrijfsleider lijkt mij erg veel.

ik denk dat je eerder aan 2000 - 2200 max moet denken (met instap op ca. 1750 - 1800).

alles bruto.

groet,

arco

• Pieter

Katy,

Excuses voor mijn reactie! Was een beetje aan het dollen…

Maar goed ik zei 1700 euro en arco had het ook al over 1750-1800 instap. Ik denk dat je in die richting moet denken.

nogmaals excuses!

Pieter

ps menno als je > 4400 euro verdient, petje af! Mag ik vragen wat je doet en hoe oud je bent? (ben zelf 28 en RA)

• Katy Visser

Hallo,

Iedereen bedankt voor de reactie! Pieter geeft niet hoor, het is je vergeven ;)

En wat zou ik dan verdienen als bedrijfsleider zelf? (altijd vooruitkijken he ;). Of heb je daar wel een HBO opleiding voor nodig?

Alvast bedank voor jullie reactie!

• Henk

Hej Katy,

Volgens mij ligt de de max voor BL in de cao rond de 3400 bruto per 4 weken. Echter heb je dan ook de grootste winkels qua omzet onder je hoede.

• menno

Ok fair!

Ik heb een eigen bedrijfje en verdien ongeveer 65.000 bruto per jaar.

• Arie2

de salarissen voor supermarktmanagers bij AH kunnen oplopen tot een 36 euro per uur, pr saldo dus een 5700 euro per 4 weken. dan zit je dus id wel aan het maximum en heb je waarschijnljik een XL winkel onder je hoede (160 tot 240 personeelsleden)

succes!