Wat is er mogelijk?

  • _electricity

    Dag mensen,

    Ik heb graag wat advies nodig.

    Ik ben sinds augustus parttime werkzaam bij een soort bouwbedrijf (stoffeerderij)

    de taken die ik nu verricht zijn:

    administratie, correspondentie, het aannemen van de telefoon, het inboeken van facturen, facturen maken, (kleine) offertes maken.. meehelpen met de calculatie van tekeningen en achter dingen aanbellen en van die kleine klusjes. Vanaf november is het de bedoeling dat ik ook de hele boekhouding erbij ga doen… en dan fulltime 40 uren ga werken.

    Ik ben 21 jaar en heb nog niet een jaar ervaring in wat ik nu doe

    en ze willen me een loon aanbieden van 1100 - 1200 netto.

    Ik heb het gevoel dat dit loon laag is naast al de taken die ik nu doe

    en straks nog erbij moet gaan doen, of zie ik dat verkeerd?

  • herry

    ja dat zie je verkeerd……voor genoemde simpele werkzaamheden en een leeftijd van 21 jaar is dit een prima salaris

  • maud

    nou herry, de hele boekhouding doen zou ik geen simpele werkzaamheden willen noemen………… voor het doen van de boekhouding verdien ik voor 24 uur

    € 1.475,00 bruto per maand.

  • Ronald

    Zonder ervaring is de “hele boekhouding” gewoon niet te doen.

    Jaarrrekening, Verlies/winst bepaling. Cash Flow 80/20 regel e.d.

    Dat zie ik niet zitten met een onervaren werknemer.

    Denk dat je bedoelt het inboeken en coderen van facturen, verkoopfacturen verzenden, debiteuren bellen m.b.t.achterstanden, kasboek bijhouden.

    Meer van dit soort ondersteunende taken.

    Voor je een volledige boekhouding kunt draaien,……………pfff nou dan kun je nog wel even.

  • Rudi

    Uiteindelijk lijkt het dus meer op administratie bijhouden.

    Dus gewoon administratief medewerkster.

    En dan is die dalaris dus helemaal niet verkeerd. Zeker gezien de leeftijd.

    Volg cursussen e.d. Dan zal de salaris vanzelf meegroeien.