salaris buschauffeur GVB???

• rubbie

ik vroeg mij af wat een buschauffeur bij de GVB zou verdienen??? ik had al een keer gekeken wat het bij connexxion zou zijn. maar ben benieuwd of dfat beetje zelfd is. want bij GVB zoeken ze nu echt mensen.

• Marc

Komt op het zelfde neer, je moet het alleen omrekenen van 38 naar een 36 urige werkweek.

Misschien wat kleine verschillen in pensioenpremie en bijdrage ziektekosten ed.maar dat zijn minimale verschillen.

Groeten, Marc

• rubbie

maar op de site van gvb zie ik dit staan: het salaris in diensttreding is bruto 1.528 per maand plus 21.4% onregelmatigheidstoeslag

• Antoon

Hoi, ben buschauffeur bij connexion, en zit op 2450 per maand bruto. Komt de ORT nog bovenop. Heb wel 26 jaar ervaring, zit nog in de oude OV-regeling, omdat ik al zoveel dienstjaren heb. Het is leuk werk, maar je kunt wel meer verdienen dan hierboven wordt aangegeven. Zeker als je ervaring hebt als chauffeur!. Grt Antoon

• rubbie

nou dat is niet verkeerd toch. maar ja ik ben 29 en begin dan natuurlijk op een heel stuk minder.

• danny

hallo allemaal

let wel op als je voor zo'n gratis opleiding gaat er zit tog wel een klein nadeel aan en wel het volgende in het leven krijg je niks gratis dus ook geen gratis rijbewijs je aanvangs loon is aanzienlijk lager als je op kosten van een bedrijf alles gratis haalt vaak zit er ook een voorwaarde aan vast zoals bijv 2 of 3 jaar in dienst blijven anders is het terug betalen het is maar een tip

verder is rijden op de bus bij welke baas een super job !!!

• Léon Lek.

Hallo,

Ik wil graag buschauffeur worden. Ik heb mijn internationalerijbewijs van mijn land. Nu ben ik bezig met rijles. Wat moet ik doen? Hoe kan ik contact hebben? Salaris? Ik ben in Zaanstad.

Bedank.