vragen

• stefanie

hoi ik ben stefanie en ik wil later dierenartsassinte worden en dan heb ik een par vraagjes

1.welke niveu heb je nodig om het te worden

2. Ik heb niveu kader welke sgool ken ik het beste kiezen?

3.welke opleiding heb ik nodig?

4.welke achtegrondsschool heb ik nodig

5.helang duurd zo,n opleiding

6.hoe oud moet je voor zo,n opleiding zijn"?

ik hoop dat iemand hier op kan antwoorden gr stefanie

• retteketet

dit kan je het beste op je school vragen bij je onderwijzer / studie adviseur of decaan. stefanie schreef:

>

> hoi ik ben stefanie en ik wil later dierenartsassinte worden

> en dan heb ik een par vraagjes

> 1.welke niveu heb je nodig om het te worden

> 2. Ik heb niveu kader welke sgool ken ik het beste kiezen?

> 3.welke opleiding heb ik nodig?

> 4.welke achtegrondsschool heb ik nodig

> 5.helang duurd zo,n opleiding

> 6.hoe oud moet je voor zo,n opleiding zijn"?

> ik hoop dat iemand hier op kan antwoorden gr stefanie

• Nicole

Als ik de vele taal fouten lees in dat kleine stukje tekst, dan duurt het nog wel even denk ik.

• stefanie

jha sgijt aan jou mafkees

• Diepe Zucht

Stefanie, blijf jij even lekker op MSN als je niet normaal kunt reageren en schrijven.

• stefanie

ik wil wel normaal antwoorden alleeen u deed zo raar tegen mijn ik wil aleen weten wie mijn vragen kunnen beantwoorden :S

• Ruud

Wat is dat eigenlijk voor beroep… dierenartsassinte ?

• RetteketetNaarBeterBed

tja ik begrijp niet waarom men zoveel kritiek heeft op de kwaliteit van het vmbo onderwijs. en dan te bedenken dat vroeger een groot deel van deze kinderen ongeletterd / ongeschoold de fabrieken in gingen. ze hebben nu kans op een glansrijke carriere als caissière / tandartsassistentie. ga maar lekker doorleren meid. een diploma kunnen ze niet van je af nemen. mijn advies niet te veel breezertjes drinken.

ik merk zowieso een algehele devaluatie van beroepen: vmbo geschoolde tandartsassistenten, mbo geschoolde managers, hbo geschoolde juristen, tja waar gaat het heen: lagere kwaliteit, middelmaat, meer fouten.

• stefanie

Jha ik ga lekker studeren heb ik later geld voor me huis en voor te leven en andere dingen gr stefanie

• rettekeketet

goed zo stefanie. doorleren! en hard werken!. geld is inderdaad hééel makkelijk. bijvoorbeeld als je trek heb in frietjes /shake bij MCdonald… of soms als je met je eigen geld een rondje breezertjes wilt geven ‘s’avonds in de disco aan je vrienden..