vergoeding 25 jaar bij 1 bedrijf in dienst

• Monique

Goede avond,

Ik heb een vraag, mijn vader zit deze maand 25 jaar bij 1 en het zelfde bedrijf. Nu kreeg die afgelopen maandag een envelope met 500,- euro cash. Is het niet zo dat je een bruto maand salaris netto moet uitgekeerd krijgen. Mijn vader is werkzaam als chauffeur bij een sloopbedrijf. Ik hoor graag wat van iemand mvg Monique

• Remco Jan

Hangt helemaal af van de werkgever. Niets moet.

• Hein

Het is geen verplichting, het mag. Er zijn zelfs wg's die niets geven.

• Cindy (Misty+ Villo)

Is inderdaad geen verplichting van de werkgever.

Bij ons staat in de aanvullende arbeidsvoorwaarden dat je een bruto maandsalaris netto krijgt uitgekeerd. (moet nog 7 jaar wachten…)

• Cindy (Misty+ Villo)

Is inderdaad geen verplichting van de werkgever.

Bij ons staat in de aanvullende arbeidsvoorwaarden dat je een bruto maandsalaris netto krijgt uitgekeerd. (moet nog 7 jaar wachten…)

• Hemmie Berentsen

Ik ben zelf deze maand ook 25 jaar werkzaam bij 1 en de zelfde werkgever en heb op google gezocht wat zo al met een jubeleum de vergoedingen zijn voor een werknemer. Het is zo dat de wekgever niks verplicht is en een eventuele vergoeding ook een aantal jaren later nog kan doen. belastingvrij mag hij eenmalig een bruto maandsalaris netto uitkeren. Je kunt zelf bij google kijken door te zoeken bij:25jaarjubeleum. succes.