Salaris transportplanner

• Andres

Hallo ,

Sinds vorig jaar ben ik transportplanner op het bedrijf waar ik al een aantal jaren als chauffeur gewerkt heb .

Ik kan echter niks vinden over salarissen en voorwaarden voor een transportplanner , ook ik heb 7 dagen per week telefoondienst en ben 24 per dag oproepbaar voor alarm en chauffeurs !

Ik moet ongeveer 25 mensen inplannen , vrachten aannemen voor binnenland en buitenland .

Met enige regelmaat ben ik alleen verantwoordelijk voor alles in en rond het bedrijf omdat mijn baas dan weg is voor zaken in het buitenland .

Weet iemand wat een passend salaris voor mijn functie is ?

Alvast bedankt voor je reactie !

• rene

Als basisloon rond de 2700 euro. Toeslagen voor eventuele stanbydienst moet er dan nog bovenop komen. Grt Rene

• Martin

is dit bruto of netto

• rene

Hoi, dit was bruto. Gemiddeld zit ik zo rond de 3200 per maand bruto. Hier zit dan ook nachtdienst tot 04.00 bij in met de toeslagen die daarbij horen. Netto varieert mijn salaris tussen de 1900 en de 2100, afhankelijk van de dienst. Ik werk bij een groot transport bedrijf, met ongeveer 300 trekkende eenheden en rond de 800 wisselbakken. Ik ben als planner verantwoordelijk voor ongeveer 60 chauffeurs. Grt Rene