Salaris werkvoorbereider

  • Jose

    Hallo,

    Ik werk momenteel als werkvoorbereider bij een bouwbedrijf. Ik verdien 1250 Euro netto per 4 weken. Ik werk via een uitzendburo.

    Is dit een “normaal” salaris voor deze functie?

  • arco

    is wel heel lastig te bepalen zonder verdere info. vandaar de volgende (standaard) vragen:

    - opleiding

    - werkervaring

    - leeftijd

    - bruto salaris

    - auto v.d. zaak?

    - etc etc

    groet,

    arco

  • Jose

    oke sorry ik zal ze even beantwoorden..

    opleiding: mbo

    werkervaring: ongeveer 9 jaar

    leeftijd: 26

    bruto salaris: 1750 per 4 weken

    auto via uitzendburo

  • arco

    hoi jose,

    ik snap hem niet helemaal (9 jaar ervaring met mbo en 26 levensjaren.. dat betekend dat je 16-17 was toen je van de mbo afkwam? (versnelde opleiding?)

    als ik een inschatting mag geven zou ik zeggen dat ca. 2000,- per maand bruto reeël is, zonder leaseauto, gezien je leeftijd en branche.

    maar goed, laat dit anderen niet weerhouden om ook te reageren!

    gr. arco

  • darryl

    ik ben nu aan het solliciteren bij een uitzendbureau, ook voor werkvoorbereider,

    en ik zou dan hetzelfde netto salaris krijgen en ook een auto. het verschil is alleen

    dat ik 22 jaar ben en alleen mijn mbo opleiding heb en geen werkervaring op dat gebied. dus ik ben eigenlijk een starter. door jou werkervaring zou je denk ik toch wel wat meer moeten krijgen.

    mvg,

    darryl

  • Niek

    Oei, je zit met je salaris echt wel onder de maat hoor..crisis of geen crisis…. met jou leeftijd en werkervaring moet je toch wel tussen de 2100 - en 2400 euro bruto per maand zitten voor een fulltime baan.zeker in de bouwwereld

    ps: mocht je in de toekomst van werk veranderen, hier een goeie tip: