(On)tevreden

• arco

aan de hand van vele reacties op deze site valt mij op dat veel mensen ontevreden zijn over hun huidige salaris (hopelijk afgezet tegen de werkzaamheden die zij daarvoor verrichten).

Daarom de vraag:

'hoe tevreden ben jij met jou salaris', en als je ontevreden bent: ‘is dit ook een reden om van baan te veranderen’?

• Joost

Intermediair heeft hier nog niet zo lang geleden onderzoek naar gedaan.

Daaruit bleek dat mensen veelal ontevreden zijn maar dat dit niet direkt een reden is om te wisselen van baan. Vrij vertaald: wel veel klagen maar niet zelf actie ondernemen.

• tina

hoi,

ik ben ontevreden over mijn salaris omdat alles, maar dan ook

alles duurder is geworden. Een brood kost nu 2,00 Euro maar

mijn salaris is niet zo absurd gestegen….

Neem nu de benzineprijzen, nog zoiets,

ik denk dat ik de rest van de week maar ga fietsen,

en dan nog de ziektekosten verzekering van 130,00 euro.

Dit was eerst 25,00 GULDEN !!!!!

Waarom compenseert de werkgever het verschil niet ??

en dan bedoel ik het verschil van de gulden naar de euro.

groetjes

• Remco Jan

En wie compenseert de werkgever dan weer?

• JanvL

Je premie was geen 25 gld, dat betaalde je alleen. De rest mochten de anderen voor jou betalen. Gelukkig is daar een einde aan gekomen.

• Diepe Zucht

Over een ding zijn we het hopelijk allemaal eens, die schofterige brandstofprijzen.

Wellicht dat we hierin een front kunnen vormen en ons aanmelden op onderstaande site, stuur hem zomogelijk ook even door naar al je kontacten.

Succes,

www.Kwartjevankokterug.NU

• Joost

Ik ben geen voorstander van hoge brandstofprijzen, maar gisteren stond er in de National Geographic een stuk dat de brandstofprijzen waarbij rekening gehouden is met inflatie veel vaker al hoger zijn geweest dan nu het geval is.

Is die geweldige Kok niet van de PvdA? Ik vraag me steeds vaker af waar die A voor staat en geloof er heilig in dat het Allochtonen betreft!

• arco

en vvd staat dan voor; Vereniging Voor Diefstal?

(ook de VVD zat in helaas in het kabinet volgens mij toen)

arco

• Joost

Ik ben ook zwaar teleurgesteld in de VVD, was een echte VVD kiezer, maar sinds Pim Fortuyn als niet meer.

• arco

wellicht is het wel zo netjes om de kleinste partij met de grooste invloed uit die tijd ook de eer te geven die hem toekomt: alle slechte dingen vinden meestal hun oorsprong bij de D66

gr. arco