Salaris transportplanner

• Gub

Het is een pluimveebedrijf wat pluimvee vervoert voor zichzelf, dus dan zal het CAO pluimvee (pluimveeverwerkende industrie) zijn denk ik.

Dank voor je antwoorden!

Ben nu wel nieuwsgierig, wat voor transportbedrijf jij hebt.

Groeten Gub

• menno

Klopt, in jouw geval val je dan inderdaad onder de CAO die van toepassing is op pluimveebedrijven. Maar daar weet ik helaas niets van.

Wij hebben een klein transportbedrijf wat zich bezig houdt met speciaal transport op het gebied van machinevervoer (en aanverwante artikelen) en tijdsgevoelige zendingen. Tevens verzorgen we nachtdistributie voor een groothandel die levert aan de bouw.

• arco

zitten zoeken op google…

zeker de term: nachtzending levert leuke plaatjes op :-)

verder geen menno gevonden :-(

gr. arco

• menno

hahaha, ben vast niet zo beroemd dat google mij kent…..Ons bedrijf kun je wel googlen als je de naam weet, maar het gaat mij iets te ver om dat hier wereldkundig te maken.

Groeten

• arco

raar…

eigen bedrijf, maar geen reclame willen maken

succes ermee!

• menno

Beste Arco,

Reclame is vaak erg ongewenst op een forum. Overigens maken we zat reclame: internet, naslagwerken / gidsen, eigen nieuwsbrief, (part-time) vertegenwoordiger in dienst, website etc etc….allemaal aanwezig.

Maar hier ben ik in privé! :D

Groeten Menno

• arco

ah… ontdekt…

TNT maakt namelijk reclame in al jouw genoemde reclame-media…

wow… dus JIJ bent de baas van TNT

:-)

ok, flauw grapje.

succes met je baan!

• V8 power

Mmmm , het zou zo maar karsten transport kunnen zijn. Maar ach, het blijft een gok.

p.s wat rijmt er op gok…………………precies wok………..hoogste tijd om met het eten te beginnen.

Als chauffeur ben je niet altijd rond 17u30 thuis …:-((

• menno

S**t….je hebt het geraden :P

• mol

Ik heb een baan aangeboden gekregen als transportplanner.

Ik rond komende maand mijn HBO studie logistiek af dus ben een starter.

Het bedrijf bied mij nu schaal B1 aan. dit komt neer op 1760 zonder toeslaguren. Is dit een reel salaris