parkeerwachter met boa

• connie

wie weet het salaris hiervan?fulltime-beginner-met boa

• Frankwin

De afgodslang (Boa constrictor) is een tot 3 meter lange wurgslang uit de familie boa's (Boidae). Het is een van de weinige reptielensoorten waarvan de wetenschappelijke naam Boa constrictor algemeen bekend is en ook wel als ‘Nederlandse’ naam wordt gebruikt.

• arco

vrees dat boa meer iets met de parkeerwachters van nederland te maken heeft.

'bedrijfs-ongelukken-arts'? ‘beleefd-of-aardig’?

wie helpt ons uit dit vraagstuk?

• safety

Buitengewoon opsporings ambtenaar

Dus parkeerwachter met extra bevoegdheden

• Richi

inderdaad ze mogen bekeuren voor als je geen zakje bij je hebt als je je hond aan het uitlaten bent om hondepoep op te ruimen zozo echte mannen hoor ga iets doen met een meerwaarde voor de maatschappij ofzo

• connie

jezus richi ik vraag niet wat jij van mijn nwe baan vind?als jij met je ribbelzolen in een hoop hondestront stapt en dat moet je eruit pulken met een takje zal je nog eens aan me denken….!

en boa is idd buitengewoon opsporings ambtenaar en geen slang

zucht

• arco

en nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd wat een boa verdient!? iemand nog een serieuze reactie?

• Richard

Dit is per gemeente verschillend en ligt aan je ervaring maar over het algemeen is de aanloopschaal minimaal 1600 bruto per maand en wordt je ingedeeld in schaal 6 of 7 waarvan het maximum ongeveer 2600,- per maand is. Dit is exclusief eindejaaruitkering 3% en vakantiegeld.arco schreef:

• Diepe Zucht

We hebben het hier over BOA parkeerwachters, niet over toezichthouder milieu (MBO niveau) of leerplichtambtenaar (HBO niveau).

Parkeerwachters zitten in ieder geval lager ingeschaald dan algemeen opsporingsambtenaren (politie) zeker niet in schaal 7.

• Richard

Dan is het schaal 5 en 6 met een minimum van 1500 en een maximum van 2300 bruto per maand