Hallo,
Ik ben 28 jaar gemiddeld salaris (2500) met een lieve vrouw (2100). Dus niets te klagen zou je zeggen. Alleen ben ik nogal jalours op mijn vrienden groep. daar verdienen ze allemaal meer, +/- 3500 bij vrienden is geen uitzondering. Nu weet ik wel dat mensen graag overdrijven maar ik heb al wat loonstrookjes gezien waarop dat wel werd bevestigd. Waarom heb ik dat dan niet denk ik dan!
Mijn vrienden en ik hebben vergelijkbare opleidingen gedaan, en we zijn echt goede vrienden maar ik baal er wel ernstig van dat ze zo maar 1000 per maand meer verdienen. Wat heb ik er aan gedaan? zo'n beetje alles… mezelf er over heen gezet, altans geprobeerd, gesolliciteerd. Toch vind ik geen baan in mijn branche (detailhandels management) waar ik ook deze bedragen kan verdienen.
Mijn vrienden wil ik niet kwijt zij maken er geen probleem van, ik ben me er van bewust dat ik een geweldig gelukkig leventje heb nu en toch ben ik jalours! Dat is gebasseerd op mijn drang naar succes, dat weet ik wel maar toch zou k er van af willen komen! Zijn er misschien mensen die dit herkennen?
groeten teun