jalours!!

• teun

Hallo,

Ik ben 28 jaar gemiddeld salaris (2500) met een lieve vrouw (2100). Dus niets te klagen zou je zeggen. Alleen ben ik nogal jalours op mijn vrienden groep. daar verdienen ze allemaal meer, +/- 3500 bij vrienden is geen uitzondering. Nu weet ik wel dat mensen graag overdrijven maar ik heb al wat loonstrookjes gezien waarop dat wel werd bevestigd. Waarom heb ik dat dan niet denk ik dan!

Mijn vrienden en ik hebben vergelijkbare opleidingen gedaan, en we zijn echt goede vrienden maar ik baal er wel ernstig van dat ze zo maar 1000 per maand meer verdienen. Wat heb ik er aan gedaan? zo'n beetje alles… mezelf er over heen gezet, altans geprobeerd, gesolliciteerd. Toch vind ik geen baan in mijn branche (detailhandels management) waar ik ook deze bedragen kan verdienen.

Mijn vrienden wil ik niet kwijt zij maken er geen probleem van, ik ben me er van bewust dat ik een geweldig gelukkig leventje heb nu en toch ben ik jalours! Dat is gebasseerd op mijn drang naar succes, dat weet ik wel maar toch zou k er van af willen komen! Zijn er misschien mensen die dit herkennen?

groeten teun

• Evert

probeer het hier eens!!

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=502

• Henk

Wat dacht je van een vriendin die ca. 3 x zoveel verdient als jijzelf (€ 40.000 vs. € 130.000).

In die situatie heb ik zelf een tijd gezeten en ik moet zeggen dat ik daar toch ook vrij moeilijk mee kon omgaan ….

• ted

hahaha!

• arco

wellicht moet je dankbaar zijn voor wat je hebt! (een goed salaris, lieve vrouw (zoals je zelf schrijft), wellicht goede gezondheid (anders kun je niet werken), een dak boven je hoofd, genoeg te eten (ruim voldoende zelfs met 2 salarissen) en vergelijk dat met anderen.

ik schat in dat je hiermee ruim boven de 98% van de wereldbevolking zit…

hoezo jalours!!!?

• Remco Jan

Je hebt in ieder geval talentvolle vrienden als die op hun 28e als zo'n inkomen hebben ;-)

Werken jouw vrienden in dezelfde branche als jij?

• teun

Hallo,

Bedankt voor de reacties!

Ik weet natuurlijk ook wel dat ik het echt niet slecht heb. vandaar dat ik dit ook post! ik ben zelfs verschrikkelijk blij dat ik bij die 2 procent zit. Daar gaat het niet om. Net als wanneer mijn vriendin zoveel meer zou verdienen, daar zou ik het zeker moeilijk mee hebben! Ik gun het hen allemaal maar mij zelf gun ik het ook, snap je?

Ligt ook wel een beetje aan mijn instelling hoor. Ik wil gewoon altijd winnen….

Mijn vrienden werken idd niet in dezelfde brache als ik, al is er een ass vestigingsmanager van de c1000 bij.

grtn teun

• Piet

Dan verdient die i.i.g minder dan jouw.

• huub

Teun,

je heb vrienden(studiegenoten) die nu 3500e p/m verdienen.?

Ik ben toch wel erg nieuwsgierig wat jij of je vrienden gestudeerd hebben. mbo / hbo detailhandel? ..

Zelfs na een Universitaire opl geneeskunde/Chem.technologie studie verdien je geen + 3500 p/m (2j na afstuderen). als iets onredelijk is, dan heb je wellicht een gefundeerde reden om je jaloers te voelen. .maar daar is in jouw geval geen sprake van.

• Sjaak

Minder dan jouw wat…????