Welke functie

• Govert

Hallo,

Ik vraag me af wat voor een beroep/functie een salaris oplevert van 65.000 tot 70.000 euro per jaar.

Niet als zelfstandig ondernemer maar in het bedrijfsleven.

Bvd,

Govert

• arco

accountant, accountmanager bedrijfsleven, teamleider gemeenten, managentfuncties in bedrijfsleven, zorg of overheid, etc etc.

te veel om op te noemen;

neem een abbonement op de intermediar :-)

(of zoek even op internet)

vanwaar deze vraag?

• Sjaak

En niet te vergeten een 19 jarige starter op de arbeidsmarkt met rijbewijs C…..!

• Govert

Ik werk in de noorse offshore sector en heb een jaarinkomen in deze catagorie. Ik heb geen hoge opleiding en heb werk op MBO nivo. ik ben ook nog eens 6 maanden per jaar vrij. Ik was gewoon benieuwd wat ik in Nederland zou moeten doen om een gelijkwaardig inkomen te verdienen. Ik heb wel eens rondgekeken op dit forum en dan vind ik het droevig gesteld met de nederlandse salarissen, vooral voor hoger opgeleiden.

En over je advies van ‘zoek het even op op het internet’ dat heb ik zojuist gedaan:-)

Mvg

Govert

• arco

even heel grof ingeschat:

mbo niveau: beginnend op 1700 bruto, max 2800 bruto

dus blijf lekker in noorwegen ;-)

• Remco Jan

Dat kan van alles zijn. Veel senior functies zitten op deze salarisniveau's.

• johnnie

Zul je toch een staffunctie moeten binnenslepen!

Kam manager, personeelsmanager of salarisbaas.

Een ploegchef haalt zo'n bedrag niet, maar misschien wel een hoofd-uitvoerder bij een grote aannemer (niet noodzakelijkerwijs een bouwbedrijf!).