salaris Vapro-C

  • David

    Ik heb pas geleden een aanbod gekregen om shiftleader te worden. Weet iemand wat een gemiddeld salaris is voor een shiftleader met Vapro-C in het noorden van het land.

  • Jan

    2500 euro bruto dit is exclusief ploegtoeslag

  • Proces Operator

    Ik heb Vapro A, 8 jaar werkervaring, mijn basisloon is 2282 euro bruto, ploegentoeslag van 29% 661,78 en bijdrage ZVW WG van 187,39 dus totaal 3131 euro bruto. Hou ik een goede 1950 euro netto aan over.

    Geef verder geen leiding, werk in de vijfploegendienst, gemiddeld 33 uur per week.

    Woon in gelderland.

  • Proces Operator

    Vergeet ik te vermelden dat collega's met Vapro-C beginnen met een salaris van 2305 euro en kunnen doorgroeien naar een salaris van 2874 euro (Max. functiejaren,zijn er 14). Dit alles bruto en zonder ploegen toeslag.

  • dolf

    Ik heb mts levensmiddelen gedaan in ede in 19989 afgerond.

    ik zit op MBO 3 niveau, is het verstandig om te starten met Vapro b of c?

    Ik wil procesoperatot worden.

    welk instantie adviseer je me om de cursus te volgen.

    Ik ben momenteel werkloos dus kan flink tijd besteden aan mijn studie.

    groeten Dolf

  • Bart

    Kijk eens op :

    http://www.vapro.nl/training_en_opleiding/beroepsopleidingen/?page=aanbieders_vapro_opleidingen

    Eigenlijk heb je met je MBO kennis al een vergelijkbaar nivo als de vapro C, je zou wellicht een stapje hoger kunnen naar vapro D of eventueel een HBO studie levensmiddelentechnologie.

    Je hebt je studie in 1999 afgerond dan heb je toch al zon 10 werkervaring. Waneer je echt procesoperator wil worden zou je MBO levensmiddelen voldoende moeten zijn tenzij een bedrijf specifiek het beleid heeft om voor zijn procesoperators VAPRO b of C te eisen.

    MVG

    Bart

  • Micheal

    MBO niveau 3 staat gelijk aan Vapro B, je zal echt eerst Vapro C moeten afronden voordat je uberhaupt met een HBO opleiding kan beginnen (vapro D). Wel speelt je 10 jaar werkervaring mee en kan je een intake toets doen om te kijken waar je staat qua niveau.

    Ik zelf ben in het bezit van Vapro C theorie en ga me praktijk dit jaar afronden. Tevens ben ik plaatsvervangend teamleader en zit al op 3025 basis excl 28,5% toeslag, dit salaris is zelfs nog laag in de regio waar ik werk (ZH). Voor mijn functie word bij grote petrochemische bedrijven al dik 750 of 1000 euro basis meer vergoed. Wel moet ik erbij vermelden dat ik net 28 jaar ben.

    Suc6!

  • Henk

    Proces operator vapro c

    werkt bij een chemische bedrijf teambegeleider begin bruto €3250,- excl ploegentoeslag 32%, excl. gevaren toeslag 12,5% en bhv en ehbo Salaris uitloop tot 13 functie jaren.

    als je op volle loon zit.(zit je bruto op €5600,- bruto ex alle toeslagen).

    advies maak gewoon af waar mee je bezig bent, en als je het makkelijk kan bol werken dan ga je voor vapro -D.

    ps (5 ploegendienst 2 ochtend,2 middag, 2nacht)

    veel suc6

    Henk

  • Marvin

    Hoi allen,

    Loopbanen en salarissen zijn ook onderwerpen die aanbod komen in het VAPRO Platform voor Operators.. Operators kunnen gratis lid worden en krijgen het VAPRO magazine, welkomstgeschenk en maken kans op kaarten voor de TT- assen.

    Groet, Marvin

    VAPRO

  • cees

    wij zijn op zoek naar medewerkers met een afgeronde VAPRO C opleiding voor een VAST dienstverband op de Maasvlakte