secretaresse / telefoniste gezocht

• taco vrachttaxi

Ik zoek een telefoniste. secretaressee voor mijn verhuisbedrijf in amsterdam. 'ik heb het 4 jaar geleden zelf opgezet en ben nu aan het uitbreiden . we doen ongeveer 60 verhuizingen per week . en soms gaat de telefoon achter elkaar , soms is het rustig en kan je mails beantwoorden of facturen schrijven. wie lijkt het leuk iom in een beginnendn bedrijf te werken, mee te denken . ideeen en innovaties zijn altijd van harte welkom.

ik hoor het graag . via 06-45054084 020-8816965 of het lieste via de mail. tacoadriaan@live.nl

• Tineke

Ik ben misschien een beetje kritisch maar op z'on advertentie zou ik nooit reageren…wat een fouten !

• arco

en daarbij dit is geen vacature-site!! maar wellicht hebt u als beginnend bedrijf (met inderdaad vele typefouten) daar geen ervaring mee?!

wat voor deze site wel interessant is, is de vraag wat u te bieden heeft qau salaris en secundaire voorwaarden?

leaseauto van de zaak? ca. 3000 bruto? laptop? telefoon? bedrijfskleding? verhuis-vergoeding? 13e maand? eindejaarsuitkering? bonus? vakantiegeld? pensioen? etc. etc.

graag reactie

• menno

Hoi Tineke,

je bent al net zo erg als ik wat betreft het letten op taalfouten!!

Maar pas op. Er zijn hier velen die dat niet waarderen. Die vinden dat het uitsluitend om de inhoud moet gaan. Gelijk hebben ze natuurlijk.

Groeten van Menno

• Jan-Jorus

Ah daar is “onze” Menno weer. De taalpurist! Nou om te beginnen begint je eerste zin al niet met een hoofdletter……..

• arco

Dit is waarschijnlijk de reactie waar Menno bang voor is…. :-)

• Tineke

Hé hallo Menno,

Nou weet je, ik struikel heus niet over een foutje of hoofdlettertje, maar dit bericht lijkt echt nergens naar, zeker als je de inhoud van de oproep er naast legt.

Het komt bij mij altijd dom over als er mensen een hoop taalfouten maken, en dan heb ik het niet over een enkel tikfoutje ofzo.

• menno

Yep, komt op mij ook niet bijster slim over. Er was hier ooit een figuur die beweerde cardioloog te zijn. Persoonlijk heb ik die mensen heel hoog staan. Zijn berichten waren qua taalfouten dusdanig ernstig en inhoudelijk niet te volgen (kan ook komen door mijn beperkte vermogens uiteraard) dat ik ernstig twijfelde aan zijn verhaal dat hij cardioloog was. Dat werd me niet erg in dank afgenomen haha.

Dat alles nog vers in mijn geheugen kon ik een glimlach niet onderdrukken bij het lezen van jouw berichtje!

Groeten Menno

Ps nou gaat het weer over taal en het moet over de inhoud gaan, grrrr

• Tineke

euh nee…een cardioloog met taalfouten moet niet mogen nee..die lui hebben toch minstens een hoge opleiding, vast één of ander fake bericht joh !

• Frans

Tineke schreef:

>

> Ik ben misschien een beetje kritisch maar op z'on advertentie

> zou ik nooit reageren…wat een fouten !

Hoi Tineke,

Nu ik er over nadenk weet ik het niet helemaal zeker maar is het nu z'on of zo'n?

(afkorting voor zo een)

Groeten van Frans